Islamiseras sverige?
Läs blogginläggen...
Tänk själv.
Läs blogginläggen...
Tänk själv.
Om en person reflexmässigt kallar kritik mot islam för "islamofobi" och "muslimhat" så får åtminstone jag dåliga vibbar.
Vet inte hur det är med dig...
Det var ett exempel. Tänker inte sitta och skedmata dig med mer.
Kränka någon som inte är på forumet? Är du på riktigt?
Det där säger mer om dig och dina surfvanor. om du slutar att surfa på högerextrema och främlingsfientliga sajter/youtubekanaler så slipper du problemet.
Nu har jag läst mer av Lina Jasmina på Twitter och jag kan inte hitta något som helst som tyder på att hon skulle vara islamistisk. Däremot så hittar jag exempel på helt sjuka inlägg från Bassam Al-Baghdady.
Dina påståenden låter som rena falsarier.
Vad har du för källa på att 20 % av landets skolelever lever i hederskultur?
Det där med separata badtider är ytterst ovanligt och där det förekommer så handlar det om någon enstaka timme i veckan. Visste du att det har funnit svenska badhus med separata baddagar för kvinnor och män i nästan 100 år (och långt innan det fanns muslimer i Sverige)?
Jag förstår inte problemet med att det finns moskéer i Sverige. Sverige är ett demokratiskt land med religionsfrihet och vår nation har anlagt kristna (sjömans) kyrkor utomlands i mer än hundra år (även i muslimska länder).
Om inte vi sätter stopp för den naiva flykting politiken och all galenskap kring genus politiken så kommer snart Sverige inom kort tid gå utför.
Sverige är på väg att göra samma misstag som många andra rika kulturer Grekland, Romarna mfl.
De nedmonterar sin kultur identitet(mångkultur) sin egen kultur de som bär ett samhälle är inte så viktigt. De normala blir onormalt och ifrågasätts(pojkar, flickor kön är ointressant Hen och tredje kön införs) detta skapar kaos i pojkar och flickors biologi och vår natur de sanna jaget. Vi är olika gör oss inte till något vi inte gör. Genus politiken är rent utsagt destruktiv och vi vet genom historian att vänster idéer allt som oftast leder till dekadens sex,drugs and rock and roll( vänsterns flum på 60 talet). Detta tänk präglas än idag och har gjort vårt samhälle öppnare och friare men de har gjort vårt samhälle svagare, normal etik och moral har satts ur spel, familjer blivit mer splittrad samt vår kultur och depressionen har ökat bland våra ungdomar och idag är många unga förvirrade.
Den globala eliten har förstört samhälle i många avseende Sverige stora problem är att deras agenda är infiltration av kulturmarxism. Sverige är ett lyckat projekt hur man opererar ifrån New York och London och sätter Sverige i kulturmarxitisk delandens. Sverige största misstag var när vi gick med EU nu kan massinvandring och den globala eliten gör hur dom vill med Sverige.
Att du väljer att spy ut ditt hat mot invandring i stället för att länka till de citat som jag efterfrågat ser ju bara misstänkt ut. Folk kan ju få för sig att du bara har hittat på alltsamman och att dessa citat inte är skrivna av CBS, CNN och FOX News.
En retorisk fråga om 60-40 i denna undersökning upplever en islamesering.
Varför lyssnar inte inte de etablerade partierna på SD och dess väljarkår?
Ni som inte är SD väljare.
Hur vill ni motverka fler moskeer, kvinnors frihet att inte bära slöja osv.
Varför fokuserar ni på hat mot SD varför tar ni inte strid för de västerländsks rättigheterna. Tycker ni SD överdrivet eller vågar ni inte ifrågasätta muslimer?
De etablerade partierna och dess väljare ni verkar så motsägelsefulla. Ni säger en sak men gör något annat. Förstår mig inte på svenska folket ibland.
Det går inte att dra slutsatser om vad svenska folket tycker baserat på en enkät på Familjeliv där oproportionellt stor andel SD-sympatisörer har svarat.