Sökes unga mammor i Göteborg!!
Hej!
Bor också i Mölndal och letar efter nya kontakter :)
Heter Malin, är 24, har en son på 3,5 och väntar också barn i maj.
Hej!
Bor också i Mölndal och letar efter nya kontakter :)
Heter Malin, är 24, har en son på 3,5 och väntar också barn i maj.
först fick jag 8 maj men efter ultraljudet fick jag 17. hoppas dock mer på 8:e för min son är född 17 maj :P tråkigt om båda har samma födelsedag.
när är du beräknad?
tycker du det är någon skillnad på din första graviditet och denna? själv så känner jag stor skillnad, började få sammandragningar tidigt. förra gången har jag för mig att jag fick det de sista två månaderna bara.
ja det gjorde jag med. man trodde la att de va gaser man kände första gången :P
ja herregud det är verkligen fart där inne. och han (är antagligen en han) verkar ha fattat tycker för mina högra revben för han är alltid där i sparkar, speciellt när jag ska sova. sen tror jag han gör kullerbyttor där inne ibland.
vet ni vad det är för kön?
jag hade ultraljud när jag var i vecka 17 och då bad jag om att få veta. hon trodde de va en pojke men vi skulle ta det med en nypa salt. jag är inställd på att det är en pojke men jag hade blivit väldigt glad o överaskad om det visade sig att det var en tjej. men annars är det nog en liten gabriel som ligger där inne. :)
tänkt något på namn? :)
Sonen heter Adrian :) tycker adrian o gabriel låter rätt fint ihop.
annars lutar det åt alina eller andrea. men inte helt nöjd med någon av de namnen, så de är tur det fortfarande finns tid kvar :P
vad har du tänkt för namn om de blir en till tjej då?