Inlägg från: SagasMamma10 |Visa alla inlägg
  • SagasMamma10

Sökes unga mammor i Göteborg!!

Hej!:) Jag heter Nathalie och är 22 år, är mamma till Saga som är två år, väntar lillebror/lillasyster i början på maj. Hade också tyckt att det vore roligt å träffa andra mammor i samma ålder som går igenom samma sak! Jag är den enda i min kompiskrets som har barn så att få träffa/ prata med någon annan mamma hade varit jätteroligt!:)

• SagasMamma10

Aha det skiljde ju ändå ganska många dagar då..
    Nämen oj haha vilken tajming!! Får hoppas att den nya kommer en annan dag så dom får varsin födelsedag:P
    Jag är beräknad den 2 maj:)
    Ja gud ja jag tycker att det är jätteskillnad!!
    Jo jag håller med dig. Jag kände även bebis röra på sig mycket tidigare denna gång, kanske för att man vet hur det känns nu andra gången(:
    Denna bebisen rör på sig varenda dag och inte lite heller!! Min dotter kände jag inte alls såhär tydligt:)
    Rör din bebis mkt på sig?

• SagasMamma10

Haha jo men typ;)
    Åh va skönt!!^^ dom brukar hitta såna där bra ställen. Haha kullerbyttor gör min heela tiden också!!
    Nope vi har inte kollat upp det men jag är säker på att det är en kille, så galet som det är inne i magen(:

• SagasMamma10

Aha spännande(:
    Dom behöver ju inte alltid ha rätt så vem vet:) vad heter eran son då?
    Jag vill gärna Liam elr Milo men har inte riktigt fått med mig sambon på det än;) dock kommer han ju inte med några egna namnförslag heller så jag tycker att jag ska få bestämma då:P
    Har ni några förslag på tjejnamn då ifall om att?:)

• SagasMamma10

Ja men verkligen! De namnen passade ju super tillsammans:)
    Jo men det var ju fina namn..fast jag håller med dig, helt lätt är det verkligen inte!!
    Vi har funderat på Ellie och Alice...nuvarande dottern skulle egentligen fått heta Ellie hade jag bestämt men ändrade mig i sista stund så det blev en liten Saga ist(:

• SagasMamma10

Äntligen funkar det att komma in här igen!!:)
    Min sida har krånglat hur länge som helst nu:/
    Roligt med fler som skrivit! Hoppas allt är fint er:)
    Mathilda: Det skiljer inte många dagar på våra döttrar:) kom hon som väntat elr var hon tidig/sen?

Theonsmamma: Hur går det med din lilla?:)

Svar på tråden Sökes unga mammor i Göteborg!!