• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Åh men precis så kände ju jag med om du minns? Och då kom plusset!! :D

• Bianca1

Ja det var det! Hade faktiskt inte hört talas om det innan utan när jag satt och var deppig över att min mens återigen kom så läste jag om det i nån tråd. Köpte hem och körde fram till ÄL. Därefter kom plusset! :D

• Bianca1

Ja det var så jag gjorde! Lycka till och jag är övertygad om att vi ses här snart igen!

Kram!

• Bianca1

Välkommen och grattis Linniscarlsson!

Morris: jag förstår att allt känns svart just nu! Jag tänker mycket på dig faktiskt! Även att jag inte vet vem du är så känns det som en vän mår dåligt och det är jobbigt!

Jag känner verkligen med alla tjejer här inne och glädjs väldigt mycket när plussen kommer!

Känns som jag längtar efter ditt plus lika mycket som du Morris! Det kommer snart ska du se! När var nästa bim?

Kram!

• Bianca1

Jag kände ju exakt samma sak! Trodde nått var fel med ÄL. Fast jag hade ju glad gubbe men INGA andra tecken! Ringde till och med och bokade tid för att kolla upp min ÄL.
    Under tiden så läste jag om bisolvon och jag hade ändå det hemma så jag tog det varje dag fram till beräknad ÄL. Kände mig som sagt helt ogravid. Sexade dagen innan ÄL istället. Testade solklart negativt bim-4 och tänkte att det blir nog inget mer barn för oss! Sen bim+1 ett ganska svagt plus men ändå ett plus!

Åh 12 maj bara måste vara eran lyckodag!

Har ni barn sen innan?

Bor lite högre upp, Småland, Oskarshamn :)

Kram!

• Bianca1

Jag mår så illa att jag kanske blir inlagd med dropp om mina värden inte blir bättre till måndag :( det är jätte jobbigt faktiskt med tanke på att vi redan har en liten vilding som tycker mamma är jätte tråkig som bara ligger i sängen... Det är en liten tjej och hon fyller 5 år i september så det blir verkligen som att börja om från noll igen! :)

Jag mådde lika dåligt med henne men då kunde jag ju vila hela tiden :/

Kan ju vara så att ni missat ÄL nu bara. Fast det är ju oxå ganska vanligt att kroppen kan hoppa över ÄL en eller två gånger per år :/

Men nu ser vi fram emot 12:e!

Kram!

• Bianca1

vaknade idag med mycket orangea flytningar och har haft lite ont inatt....Rynkar på näsan mår även liiiiiite bättre idag och har inte kräkts.....Är mycket orolig nu!!!!

• Bianca1

Hej tack för din tanke! Har varit helt utslagen i två dagar då jag kräkts ca 12 gånger per dag!

Var så besviken på läkaren som gjorde vul! Han satt knäpp tyst under hela undersökningen sen tog jan bort apparaten och sa: allt såg bra ut!

Men jag sa att jag inte kunde se några hjärtslag och inte min sambo heller.

Då svarade han bara: nä men jag har jobbat med detta i över 30 år så jag vet vad jag ser!

Så jag antar att allt var bra när han sa så men tyckte ändå det var lite okänsligt då jag förklarade hur orolig jag var!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013