Inlägg från: ärdetmintur2013 |Visa alla inlägg
  • ärdetmintur2013

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Håll ut!! Innan året är slut kommer vi alla ha en liten bön som växer o frodas <3

• ärdetmintur2013

Kul att nu är det 3 st som senaste månaden gått ut med bild o allt på sina grav magar, känns som ett hån...

Fick äl stegring idag så vi hoppas på ett plus om 2 veckor.

• ärdetmintur2013
    mickisa skrev 2013-04-10 17:08:54 följande:
    En fråga nu har jag inte Blödit på 5-6dagar o fårr negativt på grav test MEN dem 3 senaste dagarna har de kommit rosa/röt tpå pappret när ja e på toa först mer glest men ex idag kommer de varje gång ja e ppå toa o även lite extra på de... 
    VARFÖR??? Kan de va kvar rester eller kan de redan va Mensen??  
    Det är vanligt att man får ett uppehåll i blödningarna efter ett MA/MF och att det sen fortsätter, jag hade ett uppehåll på en vecka innan det började igen. Men jag hade visseligen resterkvar....
  • ärdetmintur2013
    Morris79 skrev 2013-04-12 17:01:23 följande:
    Vet hur du känner... Här är mensen på gång igen... Fan liksom!!! Orkar inte! :( Nästa ÄL blir vårt fjärde försök... Gah! Tänk om vi aldrig blir med barn igen :( :( :(

Klart det kommer gå! Håll ut!
  • ärdetmintur2013
    c4trin skrev 2013-04-15 06:59:21 följande:
    Idag kom mensen, gissade faktiskt det. Men de blir iväg till Apoteket på lunchen i köpa Bisolvon och rosenrot, nu ska vi minsann få januaribebis! Vi har bestämt oss för att mysa minst varannan dag hela denna månaden, helst oftare! Nu sjutton ska de bli vår tur!!!

• ärdetmintur2013
    mickisa skrev 2013-04-15 07:34:10 följande:
    WOHOOO min kropp verkarvara bra återställd då idag visar ÄL testet lika starka sträck så nu är ÄL närsomhelst!!!! =) tur att vi myst på igår då blandannat=P 

Härligt!
  • ärdetmintur2013

Beklagar Annajenni, hoppas blödningarna slutar snart. Och att ni kan försöka igen. Jag vet hur hemst det är mitt var också långdaget och jag fick mitt MA i v 15, fostret dog i v 9 el 10.....

• ärdetmintur2013

grattis Bianca att du kommit så långt!
    Fjant - vi håller tummarna för dig :)

själv kom mensen som en klocka igår kväll, Iallafall skönt att kroppen verkar funka så bra på dom bitarna, då borde det inte vara allt för svårt att bli gravid. Jag fick äl utslag och mens på samma dagslängder som förra månaden. Det är super skönt. Nu jävlar ska nästa månad bli min plus månad! Jag försöker hitta så många positiva saker det bara går till att jag får vänta ytterligare en månad på en bebis. I detta fallet så hinner jag gå ner några kilo till. Just nu har jag precis gått ner till 76,9 (under mensen) så efter mensen bör jag gått ner ännu mer eftersom man oftast går upp lite under mensdagarna pga vätska....

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013