Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Håll ut!! Innan året är slut kommer vi alla ha en liten bön som växer o frodas <3
Håll ut!! Innan året är slut kommer vi alla ha en liten bön som växer o frodas <3
Kul att nu är det 3 st som senaste månaden gått ut med bild o allt på sina grav magar, känns som ett hån...
Fick äl stegring idag så vi hoppas på ett plus om 2 veckor.
Så skönt Mickisa!
vi har myst massor så nu blir det väntan på BIM. BIM ca 24 april. Hur går det för alla andra?
Beklagar Annajenni, hoppas blödningarna slutar snart. Och att ni kan försöka igen. Jag vet hur hemst det är mitt var också långdaget och jag fick mitt MA i v 15, fostret dog i v 9 el 10.....
grattis Bianca att du kommit så långt!
Fjant - vi håller tummarna för dig :)
själv kom mensen som en klocka igår kväll, Iallafall skönt att kroppen verkar funka så bra på dom bitarna, då borde det inte vara allt för svårt att bli gravid. Jag fick äl utslag och mens på samma dagslängder som förra månaden. Det är super skönt. Nu jävlar ska nästa månad bli min plus månad! Jag försöker hitta så många positiva saker det bara går till att jag får vänta ytterligare en månad på en bebis. I detta fallet så hinner jag gå ner några kilo till. Just nu har jag precis gått ner till 76,9 (under mensen) så efter mensen bör jag gått ner ännu mer eftersom man oftast går upp lite under mensdagarna pga vätska....