• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Inte fått några restriktioner men jag tar det väldigt lugnt. Tränar inte, lyfter inte och inget sex (tråååkigt) Märker att bara jag typ nyser el går på toaletten, då kan flytningen öka! Grymt jobbigt... Tar på psyket!

Skönt att du mår ok! Nätterna låter sådär :( När är BF? :)

• Morris79
    Bianca1 skrev 2013-10-11 23:06:39 följande:
    28:e ska jag till läkaren och få reda på datumet för snittet. Är så himla länge kvar...

Jobbigt för er att inte våga leva normalt... Men det är ju absolut värt det och det varar ju inte för evigt!

Ser fram emot en ny bild snart :)

Kraaam!!!
    Förstår att det känns som en evighet dit men håll ut vännen!

Hur mår du idag?

Här kommer kvällens kula :D

Fick tid till RUL idag, 13/11... Lääängtar!
  • Morris79

Tack vännen! :)

Hoppas att tiden ruuusar på tills det är 13 november :) Oroar mig så mycket hela tiden, vill veta att allt är ok! Hade lite ont på vänster sida i magen inatt och nu värker det lite och känns lite ömt, undrar om det är för att det växer? Känner du igen det?

Spännande att bebisen redan fixerat sig :) När tror du att det blir snitt? Ungefär?

Bra att de håller koll på ditt socker i urinen! Kan inte så mycket om sådant, vad kan ett förhöjt värde tyda på?

KRAM!!!

• Morris79

Bianca; Försök att inte oroa dig för blodsockret! De håller ju koll på dig och du kan kanske försöka att tänka på att inte äta för mycket sött, då känns det kanske psykiskt bättre?!

Tänk att ni snart kommer få träffa er lilla bebis!!! Ofattbart underbart :) :) :)

Bamsekram!

Fjant; Än är inte hoppet ute! Jag håller tummarna stenhårt!!! Kom igen nu, låt där vara en liten bebis på g :) KRAM!!!

• Morris79

Haha! :) Försöker låta bli läsk jag med och tänker på att inte äta fööör mycket godis ;) Är dock en chipsoman ;)
    Har du haft någon craving under graviditeten? Min är "mamma-sushi ":D MUMS!!!

• Morris79

Åh Fjant, vad ledsen jag blir! Förstår din hopplöshet :( Hur länge har ni försökt nu? JÄTTEKRAM!!!

• Morris79

Jag hoppas sååå för er skull och håller tummarna stenhårt. Min BM sa att upp till ett år är inget ovanligt men när man är mitt i det känns det ju som en evighet :( Tänker på dig och du, nu laddar vi för ÄL om 2 veckor!!!! :) KRAM!

• Morris79

Bianca; Nämen åh! Har du ont? Alla mina tankar till dig fina fina du! Skriv så fort du orkar och kan! JÄTTEKRAM!

Fjant; Hoppas det känns bättre nu och att ÄL-peppen dykt upp! :) KRAM!!!

• Morris79

Åh vad skönt att läsa dina rader, tänkt på dig hela dagen! Ta det nu lugnt och vila dig! :)
    Spännande med exakt datum på måndag!!!
    Stor Kram till dig vännen!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013