• Morris79

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Fattar ingenting! Fick spottings i måndags (väldigt lite) som sedan slutade igår och idag, ingenting! Inte minsta skymt av mens! Vad är detta??? Var helt övertygad om att mensen körde igång i måndags men nu är jag helt lost :/ Vad tror ni?

• Morris79

Är det så? Att man kan blöda lite vid BIM och ändå vara gravid??? Wiiiii, börjar bli nervös och pirrig nu! Skulle vilja köpa ett test NUUU men syrran är hos mig :/ Får vänta tills imorgon, gaaah!

• Morris79

Åååh! KASTA ETT!!! ;) Gud vad nervös jag känner mig, vill testa testa testa! Ingen mens ännu... Wiiiiiii... :D

Inte hört talas om genombrottsblödning men det ger ju hopp! Hoppas!!!

KRAM!

• Morris79

Haha, gulle dig! :) :) :)

Får åka och köpa test imorgon så det blir ju inte förrens vid 11-12 kanske som jag kan testa! Gaaah är ju en evighet tills dess!!! Kan man testa när som helst på dagen?

• Morris79

Nä, exakt... Men åååh! Vill ha ett test nu! Men, får snällt vänta! Köper några stycken så kan jag testa imorgon vid lunch och sedan på lördagmorgon! Håll tummarna fina du!!!

Bamsekram!

• Morris79

Fina du!!! :D

Känns helt overkligt! Känner allt på en och samma gång - Lycka, rädsla, glädje, oro! Jag hoppas sååå att denna resan går bra!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013