• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Tjejer hur mår ni?? :)

• Bianca1
    Morris79 skrev 2013-10-06 01:17:59 följande:

Hej gumman! :) Hur mår du?
    Vi var på kub igår, allt såg fint ut, bebisen vinkade och vi fick bra siffror! LYCKA! :)
    Har fortfarande bruna/rosa flytningar till och från, så himla jobbigt! Allt ser fint ut så de tror att jag har väldigt känsliga slemhinnor! Vill att det ska sluta!!!
    Vecka 14 på måndag :) :)

Kram!!!!!

Åh vad härligt med vecka 14!!! Och avklarat kub! Hoppas du kan njuta nu och inte oroa dig för mycket! Hur mår du i övrigt?

Vecka 32 igår och illamåendet håller i sig :( fick avslag på havandeskaps-penningen men jag har överklagat det så nu är det bara att vänta.... 28/10 ska vi få reda på snitt-datum. Ska bli skönt! Har inhandlat det mesta nu. Småsaker som blöjor och nappar oxå...

Dottern fyllde år förra söndagen och vi hade beställt stor tårta och det skulle komma besök ända från Stockholm. På natten fick hon öroninflammation! I båda öronen dessutom och vi tillbringade födelsedagen på akuten då båda trumhinnorna sprack!

Så idag gör vi ett nytt försök, dock ingen tårta eller besök från Stockholm...:(

Kram!!!
  • Bianca1

Får man se en liten magbild snart då!? :D

Fjant: du vet att jag håller tummarna!!!

• Bianca1

Åh lilla pyret!!! Spännande att få se vad det blir! Har ni några gissningar? Vad mysig mage du har. Kanske lägger in en bild på min senare, bli inte rädd då bara! ;P

• Bianca1

Ok men skönt att det "bara" är det. Är det nått extra du måste tänka på? Typ inget sex, inte träna och liknande?

Jag mår som vanligt men har väl lite fler bättre dagar. Sover dock otroligt dåligt om nätterna. Upp och kissa varannan timme, halsbränna, oroliga drömmar, tvångstankar att springa in och titta till dottern titt som tätt! Är helt slut när det är dags att gå upp!

• Bianca1
    Fjant skrev 2013-10-11 20:03:01 följande:

Va fina ni är med era magar!!

Tack fina du!
  • Bianca1
    Morris79 skrev 2013-10-11 13:30:57 följande:

Inte fått några restriktioner men jag tar det väldigt lugnt. Tränar inte, lyfter inte och inget sex (tråååkigt) Märker att bara jag typ nyser el går på toaletten, då kan flytningen öka! Grymt jobbigt... Tar på psyket!

Skönt att du mår ok! Nätterna låter sådär :( När är BF? :)

28:e ska jag till läkaren och få reda på datumet för snittet. Är så himla länge kvar...

Jobbigt för er att inte våga leva normalt... Men det är ju absolut värt det och det varar ju inte för evigt!

Ser fram emot en ny bild snart :)

Kraaam!!!
Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013