Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013
Tjejer hur mår ni?? :)
Tjejer hur mår ni?? :)
Hej gumman! :) Hur mår du?
Vi var på kub igår, allt såg fint ut, bebisen vinkade och vi fick bra siffror! LYCKA! :)
Har fortfarande bruna/rosa flytningar till och från, så himla jobbigt! Allt ser fint ut så de tror att jag har väldigt känsliga slemhinnor! Vill att det ska sluta!!!
Vecka 14 på måndag :) :)
Kram!!!!!
Får man se en liten magbild snart då!? :D
Fjant: du vet att jag håller tummarna!!!
Åh lilla pyret!!! Spännande att få se vad det blir! Har ni några gissningar? Vad mysig mage du har. Kanske lägger in en bild på min senare, bli inte rädd då bara! ;P
Ignorera den stökiga hallen! :D
Förresten har blödningen slutat?
Kram!
Ok men skönt att det "bara" är det. Är det nått extra du måste tänka på? Typ inget sex, inte träna och liknande?
Jag mår som vanligt men har väl lite fler bättre dagar. Sover dock otroligt dåligt om nätterna. Upp och kissa varannan timme, halsbränna, oroliga drömmar, tvångstankar att springa in och titta till dottern titt som tätt! Är helt slut när det är dags att gå upp!
Va fina ni är med era magar!!
Inte fått några restriktioner men jag tar det väldigt lugnt. Tränar inte, lyfter inte och inget sex (tråååkigt) Märker att bara jag typ nyser el går på toaletten, då kan flytningen öka! Grymt jobbigt... Tar på psyket!
Skönt att du mår ok! Nätterna låter sådär :( När är BF? :)