• Bianca1

Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013

Tittar in och hör efter hur ni mår vänner?

• Bianca1

Är inne i en depp-period nu igen.... De kommer verkligen och går! Har haft "hugg-smärta" hela dagen idag och får för mig att det är dåligt! Önskar jag kunde börja känna lite sparkar snart så man kan lugna ner sig....

Kram på er!

• Bianca1

Åh skulle vilja ge dig en kram och säga att det kommer du visst! Men det är för många mil emellan!

Hur gör ni denna månad? Testar eller låter det bara bero? Har du semester snart?

Tack för peppande ord! Behövs när man mår dåligt! Går ut över alla och har haft ett stor-gräl med mannen oxå!

En jätte-kram!

• Bianca1

Nä tjejer jag är faktiskt oxå kvar men skriver inte mycket.... Jag känner så för er och hoppas varje gång få läsa något positivt! Tycker det låter som en bra idé att lägga allt testande på hyllan. Det ska ju inte bli som ett arbete, det kan förstöra så mycket i er relation.

Njut av semester nu och försök hitta den där lusten och åtrån igen så kommer plussen det vet jag!

Kram till er!!!

• Bianca1

Hur går det tjejer?? Idag är jag 18+3 så snart har halva tiden gått! På tisdag ska vi kolla kön :)!

Jag tänker på er ofta och håller alltid tummarna att få läsa nått positivt snart!!!

Kram!!!

• Bianca1

Jag tror nog på en liten tjej till men man vet aldrig :)

Trist med mens igen.... Hur tänker ni göra? Fler ÄL-tester? Be om utredning? Bara låta tiden ha sin gång?

Kanske ni behöver tänka på annat? Resa bort och rå om varann? En sväng till Oskarshamn på en fika kanske vore nått? ;)

Vet att det inte är nån tröst men det brukar ju ta ca 1 år att bli gravid så än är det ju inget som pekar på nått "fel"

Bamse-kram!

• Bianca1

Åh Frankrike! Dit vill jag med åka! Har ni varit där förr? Ska ni göra något särskilt? Paris?

Det är ju kärlekens stad så jag är övertygad om att det blir bebis tillverkad där! ;)

Kan ha kaffet varmt till ni kommer hem sen! ;P

• Bianca1

Vi ska bara vara hemma och ta det lugnt. Semester kassan är ju redan slut sen innan eftersom jag fick så dåligt med pengar efter min sjukskrivning...:(

Magen är stor och idag gjorde vi rul och hittade en vild, fin liten gosse!!!

Hoppas du har det bra!!!

Kram kram!!!

• Bianca1

Storasyster blev överlycklig då hon verkligen önskade sig en lillebror! Jag är mer nervös, hur funkar pojkar lixom!? :)

Har ni något namnförslag till Emilias lillebror?? :)

Stor kram vännen!!!

Svar på tråden Haft MA och har BIM i slutet av februari 2013