Råd som Anna Wahlgren ger och har gett till föräldrar genom åren..
Den är skriven för många år sen, att vi idag tycker att råden för spädbarn är helt uppåt väggarna är inte konstigt.
Anna, kanske framförallt det lilla barnet Anna som finns någonstans där inom henne, skulle med all säkerhet behöva kärleksbombas av stora mått. Men nu handlar ju detta om hennes metoder och råd. Att kärleksbomba henne genom att hylla och bekräfta vidriga metoder och råd gör ingen som helst nytta för Anna som person, precis tvärtom! Och på köpet så riskerar massor av barn att fara illa av råden.
Gör mig smått irriterad att folk påstår att det är vårt och FL:s fel att AW ständigt blir uppmärksammad. Det är inte direkt vi som bestämmer att hon gång efter annan sitter i de där jäkla tv-sofforna. Själv är jag sjukt irriterad på att hon alltid lyckas hitta sätt att ta sig till rampljuset.
Faktum är att den där intervjun igår nämnde de tom på nyheterna! Såg inte intervjun för jag hade bättre saker för mig. Men ärligt talat, varför får jag höra om AW när jag tittar på nyheterna? Ingen ska liksom få missa att hon ska vara med i svensk tv? Ja inte är det mitt fel i varje fall, och inte ditt heller MalinEddie eller någon annan här på FL som rår för att varenda en som tittade på nyheterna igår fick serverat i knä att TV4 ödslar tid på den gamla tanten.