• Mortilla

Nu slänger jag min Be safe izi kid!!!

Dottern kräktes i bilen och har kämpat som en blå för att få loss klädseln, har tagit loss det mesta. Till slut kom saxen fram och nu får jag inte ihop skiten igen så nu blir det soptippen!!!!Tycker att det ska gå att ta av klädseln smidigt, olyckor händer ju så lätt. Nä tacka vet jag brios klädsel, den är hur enkel som helst,tyvärr  så tycker jag inte den är lika bra som förstnämnda  

• Svar på tråden Nu slänger jag min Be safe izi kid!!!
  • Mortilla

Hur? Bältena i stolen lossade jag på flera ställen men ändå var det inte så man kunde få av klädseln

• Mortilla

Nja nu är ju problemet att jag dragit ur snöret som man spänner åt med och inte får tillbaka det igen så nu lutar det nog ändå till att jag får slänga stolen

• Mortilla

Jag köpte den billigt av en kompis, den är 6 år gammal. Skulle ha den som extrastol, men tyckte dottern satt bättre i den än vår andra som oxå är 6 år gammal(sonens gamla). 

• Mortilla

Det är ju nere på vardera sidan om rumpan som jag inte får loss spännena, trodde man kunde haka ur de där nere men de sitter fast. Har löst problemet, iallafall klippte sönder klädseln och det var såpass lite som behövdes så är lätt att sy ihop. Antar att jag har en äldre modell eftersom axelhöjden ställs in för hand så att säga.......

Svar på tråden Nu slänger jag min Be safe izi kid!!!