• Monicap

Mammaledig Frölunda

Hej, är en 29 år mammaledig tjej med ett barn på 2 år o väntar en till i mars. Är precis nyinflyttad i Västra Frölunda, hade varit skoj att träffa andra mammor som är hemma på dagarna i området!

• Svar på tråden Mammaledig Frölunda
  • Kajsa Anka

Hej,
    vi är ett gäng som en del av oss har hängt ihop sedan våren 2012, men det kommer nya medlemmar hela tiden.
    Vi håller till mest på Facebook i en stängd grupp men har även en tråd här på FL för att komma i kontakt med oss.

Maila mig eller skriv i gruppen för att komma med i Facebook gruppen.

Välkommen!!

http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/mammalediga-2012-i-goteborg-med-omnejd-som-traffas-for-promenad-och-fikasallskap-123218/forum/m64759711.html

• ChiMi
    Monicap skrev 2013-01-30 15:28:13 följande:
    Hej, är en 29 år mammaledig tjej med ett barn på 2 år o väntar en till i mars. Är precis nyinflyttad i Västra Frölunda, hade varit skoj att träffa andra mammor som är hemma på dagarna i området!
    Hej! 

Var i Frölunda bor du? Bor själv i Tynnered vid Opaltorget. =)
  • Naturelle

Hej! Jag är mamma till en 6 och 3 åring. Jag är inte mammaledig men jag vill gärna träffa andra mammor i Gbg att umgås med när tiden finns :)

• June82
    Monicap skrev 2013-01-30 15:28:13 följande:
    Hej

Bor oxå i Frölunda. Vi fick vårat första barn i Mars :) Man känner sig lite isolerad ibland under dagarna. Samt att man saknar det där sociala livet man hade innan.
    Tycker med det hade varit kul att träffa andra mammor i närheten. Finns ju en hel del fina promenad vägar.
  • Aurora79

Hej! Jag är också nybliven förälder o föräldraledig och skulle gärna träffas för promenader o så, bor i tynnered. Är jag för sent ute? =)

• ChiMi
    Aurora79 skrev 2013-07-12 22:20:25 följande:
    Hej! Jag är också nybliven förälder o föräldraledig och skulle gärna träffas för promenader o så, bor i tynnered. Är jag för sent ute? =)

Hej! Jag finns här inne fortfarande :P Tror de flesta håller sig tll facebook. Var i Tynnered bor du?
Svar på tråden Mammaledig Frölunda