Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
[quote=68994683][quote-nick]Tik Tak skrev 2013-03-01 11:18:06 följande:[/quote-nick]
[quote=68994683][quote-nick]Tik Tak skrev 2013-03-01 11:18:06 följande:[/quote-nick]
Stackare, du låter ju nästan deprimerad i din uppgivenhet. Herregud människa om du bara visste hur skönt det är att kicka igång sin sexualitet när man levt oälskad länge. Det är som en vårflod. Ut och lev! Börja kolla in kvinnor och tjejer och inse att de finns därute!!!
Hur har det gått för TS??
Ja, hur går det TS?
Tycker ni ska göre ett relationstest som finns på nätet som är riktigt bra och som ger en bra bild över er relation vilka delar funkar/funkar inte www.lovetestnow.com
TS kan vara kukkomplexmannen, som terroriserar alla trådar med sitt kukkomplex och hela tiden skapar nya i ämnet KUK?
Men annars måste detta förhållande vara mumma att vara del i för nå´n som gillar att grotta ner sig i elände och får näring ur det.
-Får jag inte positiv näring ur förhållandet så ska jag iaf suga ur det gottaste i psykskiten och den förnedring jag utsätts för/utsätter min partner för.
Det låter mest som att de gjort upp att det ska se ut såhär för ingen utom extrema/sjukliga självplågare hade stannat kvar.
Tycker den här tråden flippar ur. Kommer in en massa antaganden i tråden som jag inte uppfattar existerar alls eller så tolkar de som läser tråden det så. Var det inte så att TS kom på att frun vänstrade med någon på jobbet och TS kom på henne. Han var inte intresserad av ett eget sexliv numera då frun och han slutat ha sex men ville gärna ha kvar henne då de har ett långt liv tillsammans. Tydligen går de i terapi nu och tydligen har "pappan" existens kommit på tal? men för övrigt...Eller har jag missat nåt?
Jo jag har en dubbel känsla inför att min hustru väljer att ha sex med andra män framför mig, en blandning av svartsjuka, misslyckande och samtidigt en spänning som gör mig tänd...
Jag har närhet, ömhet och kärlek med min fru, men inte på ett sexuellt plan.
Nej det är inget som jag direkt funderat över...
Med Lem: jag förstår inte riktigt vad du menar "Assymetriska relationer, och vad som inte är hälsosamt med att leva i ett vitt äktenskap..?
På vilket sätt skulle det vara ohälsosamt..?
TS situation som är snarlik min är ju en realitet för vissa människor, även om flertalet skulle linda in det i någon bortförklaring...
Hoppar in sent i tråden, ser att den är 1.5 år gammal, men blir helt fascinerad!
Hur kan man välja att avstå från sex själv medan frun får ligga runt? Visst, kärlek och ömhet är fina grejer, men längtar du inte efter sex ts, Micke?
Det liknar ett förhållande jag hade för några år sen. De sista 2 åren (av 5) hade jag enbart kompiskänslor för killen, varma sådana, tyckte om honom jättemkt.Men sexuellt hade det svalnat från min sida, låg med honom några få ggr de sista åren. Sedan insåg jag att det var ohållbart och gjorde slut. Äntligen kunde jag träffa män jag var sexuellt attraherad av igen. Men att hålla fast vid killen bara för att vi tyckte om varandra på ett själsligt plan, aldrig! Hade inte funkat för någon av oss.