Inlägg från: vildsvin45 |Visa alla inlägg
  • vildsvin45

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Det jag funderar på är om din fru är beredd att satsa på honom i stället för dej, hon är ute och gör sånt som man gör med den man är kär i, tillbringar kvällen tillsammans honom med era vänner?

Har du o din fru diskuterat vad ni ska säga till era barn när det kommer fram, tror att det är naivt och tro att dom inte kommer att få veta hela historien. Det har redan läckt ut till era vänner och jag är säker på att dom inte håller det för sig själva, så det är nog bara en tidsfråga.

Jag tycker att det är märkligt att en väninna till din fru bjuder henne och älskaren på middag, var är du någonstans??

Börjar tro att din fru förmodligen håller på och avpolletterar dej, annars skulle knappast väninnan bjuda på en parmiddag med henne o älskaren, men inte dej, så väninnan har nog bilden klar för sig.

Tror att det börjar komma till vägs ände för er
    Hoppas att du kan lösa allt på, för dej bästa sätt

• vildsvin45

Jag blir ledsen, din fru åker bort med  älskaren när du ligger inne på sjukhus för operation, i mina ögon är det väl då man ska vara till hands för den man älskar, om man älskar!
    Se inlägg ovan att hon är på väg bort från från dej.

Frågan om respekt menade jag att han/dom skiter i dej och vad du tycker och mycket väl kan försöka lura skjortan av dej.

Hoppas du fortsätter att uppdatera och att farhågorna är obefogade

• vildsvin45

Micke! tror att det bara är en tidsfråga innan era barn får reda på vad som sker, misstänker att det kommer ske ganska snart. Jag tror att era vänner liksom har tagit förhållandet mellan din fru o älskaren officielt och inte ser nån anledning att hemlighålla det.

Du ger henne trygghet och stabilitet, vad är det som hindrar att älskaren som hon har ett socialt liv och sex med inte kan göra detsamma?

Hon har påbörjat ett liv med honom, konsert sällskap med era vänner, fest med era vänner, hon o älskaren blir bjudna på b.la. middag men inte DU!

Vad jag kan se så är ert förhållande på upphällning.
    Önskar verkligen att hon avslutar allt och kommer tillbaks till dej.

En fundering, vad tror du era barn kommer att tycka om det hela?

• vildsvin45
    Anonym (J) skrev 2014-05-17 03:02:35 följande:
    Tror en hel del i den här tråden skulle behöva fundera lite över hur de låter sina egna värderingar rättfärdiga ett rätt elakt beteende mot TS Micke. 

Om han trivs och inte vill ändra saker, vad har andra för rätt att försöka på olika sätt övertala honom att han inte alls borde trivas? Det rättfärdigas inte av att man själv inte skulle uppleva det som en ok situation. 

Det läggs in och läses in en massa saker som förutsätts så till den milda grad att folk inte ens lyssnar på när TS försöker förklara att nej det skedde inte på det viset etc. 

Det må vara välment men många inlägg är betydligt mer kränkande jämntemot TS än vad de klagar på. Fördomarna haglar. 

Micke, jag hoppas det fortsätter att kännas bra oavsett vilken väg era liv tar. Sluta läs tråden om det blir jobbigt att hela tiden behöva försvara dina egna frivilliga val. Din känsla är viktigast oavsett vad den är, inte vad någon annan försöker övertyga dig om att du borde känna, tycka eller vilja. Kanske du dock skulle gå för din egen del till en samtalspartner och prata om dig och vad du vill (oavsett vad det är) så du kan känna dig väl grundad i dig själv och dina val gällande dig och ditt äktenskap och hur du vill ha det. Det kan säkert göra det lättare också att kommunicera det med din fru för att minska risken att något blir tokigt. Om inte annat är det säkert nyttigt för dig att prata om dina tidigare ambivalenta känslor gällande din egen sexualitet (nej, inget säger att du måste "ta upp den", oavsett vad alla forum-riddarna försöker tvinga på om den saken, det finns många som trivs bättre utan också - men det kan vara bra att bearbeta det som varit tidigare för din egen skull, då du inte var riktigt nöjd och i balans med det). 

Lycka till och ha det bra. 
    Vad du än tror så är det flera här som är genuint intresserade av att det ska gå bra för "Micke" vi som skriver och ömsom tjatar, pikar försöker att få honom att inse att det kan gå käpprätt åt skogen för honom
    Dom flesta av oss kommer inte säga "vad var det vi sa" om han står med tårar i ögonen o undrar vad som har hänt.
    Tyvärr så är det inta bara hans fru som är inblandad, utan en eller flera älskare som har tagit över "Mickes" sociala liv.
  • vildsvin45

Jag undrar nu hur ditt liv fortlöper, nu har älskaren tagit över ditt sociala liv, får du träffa "era" vänner tillsammans med frun eller är det älskaren som är förste man på inbjudningarna som ni får.

Att väninnan till din fru bjuder in henne o älskaren visar verkligen hur läget är, att du är en andraplansfigur, jag skulle gråta blod om min frus väninna ansåg att jag  var en sopa och ingenting att bjuda in på middagar o fester

Jag antar att deras förhållande har spridits till flera av era vänner, kanske även släktingar börjar få reda på vad som sker, antar också att dom är undrande över din roll i det här.

Vore jag dina vänner o släkt så skulle jag tro att ditt äktenskap är slut.
    Har barnen fått nån vetskap vad som sker, misstänker att det finns skadeglada människor i er närhet som glädje talar om för barnen att deras pappa är man som inte bryr sig om vad frun sysslar med.

Till sist för denna gång, som många andra sagt, har du sett till att du inte blir överkörd och tappar allt, kanske inte att din fru lurar skjortan av dej, men hennes älskare visar förmodligen ingen hänsyn om han kan vinna fru, hus och dina vänner, på sikt kanske släkten

• vildsvin45

Barnen fortfarande ovetande? har inbjudningarna fortsatt till din fru o älskare, du kanske inte vet vad som händer, antar att era vänner undrar över ert förhållande

• vildsvin45

Hur går det? fortfarande barnen ovetande?
    Med risk att bli tjatig, är frun fortfarande ihop med killen som blev inbjuden till middag med era vänner? Vad jag minns så fick inte du någon inbjudan, vilket fick mej att undra om inte era vänner avskrivit dej och ersatt dej med älskaren.
    Hursom lycka till

• vildsvin45

Har förmodigen frågat tidigare men som sagt, tråden är lång.
    Har du visat din fru de är tråden?
    Återigen, dina barn vet ännu ingenting?

• vildsvin45

Detsamma Micke, antar att vi på något sätt höras på det nya året.
    Liten undran, era barn fortfarande ovetande?

• vildsvin45
    Anonym ("Micke") skrev 2015-01-16 09:08:37 följande:
    Jag inser ju att du antagligen har rätt (om risken). Visst kommer det en dag när det här kommer att bli officiellt i någon form. Men som det är nu så vill min fru inte att det skall bli det. Vi får väl se när hon ändrar sig....
    Som sagt, när det kommer fram och blir officiellt är väl risken mycket stor att det blir en skillsmässa, jag menar, varför ska hon ha dej dej kvar som nåt slags bihang när hon får allt av älskaren?
    Undrar om han oxå lever i en relation?

• vildsvin45

Micke! vad vet du om din frus älskare, har han ett förhållande där hans fru lever i samma förhållande som du kanske?

Spiken i kistan tycker jag att det blev när hon drog iväg med älskaren nä du skulle opereras och när hon firade nyår med honom, tycker faktiskt att det är helt respektlöst både mot dej o era barn.
    Undrar vad barnen kommer att tänka när allt kommer fram, morsan skiter helt i deras far.
    Tror att det är bara en tidsfråga innan ert förhållande rasar ihop.
    Dom har varit ihop länge gjort en hel massa saker tillsammans som man normalt gör med den man är tillsammans med.
    Är lite förvånad att era vänner inte har "skvallrat" om deras förhållande

• vildsvin45
    vildsvin45 skrev 2015-01-24 11:28:19 följande:

Micke! vad vet du om din frus älskare, har han ett förhållande där hans fru lever i samma förhållande som du kanske?

Spiken i kistan tycker jag att det blev när hon drog iväg med älskaren nä du skulle opereras och när hon firade nyår med honom, tycker faktiskt att det är helt respektlöst både mot dej o era barn.
    Undrar vad barnen kommer att tänka när allt kommer fram, morsan skiter helt i deras far.
    Tror att det är bara en tidsfråga innan ert förhållande rasar ihop.
    Dom har varit ihop länge gjort en hel massa saker tillsammans som man normalt gör med den man är tillsammans med.
    Är lite förvånad att era vänner inte har "skvallrat" om deras förhållande

Återigen Micke, vad jag menar att man lämnar inte den man älskar som ska opereras, alla op. innebär en risk.

Vidare så firar hon nyår, är tillsammans flera dagar, reser på bort på¨"kärleks" semester med sin älskare kortare o längre tid och gör en hel massa saker som man gör med den man är ihop med.

Jag har sagt det tidigare någonstans, risken att dom blir kära i varann måste vara stor, älskaren står för allt roligt o spännande och du harvar på i vardaglig lunk, knappast inspirerande för din fru.

Skrev en gång tidigare, visa den här tråden för din fru, hela tråden.
    Jag tror att det kunde kanske väcka en tanke i din, i mina ögon okänsliga fru.

• vildsvin45

Vet du om hon träffar sin älskare under tiden du är borta.

Hoppas verkligen att du har sett till att du inte blir lurad på allting, det börjar kanske närma sig det som vi flera varnade dej för. Att hon o älskaren har planer på att flytta ihop, kanske i er kåk.och kasta ut dej.
    Kanske är det så att era vänner drar sig undan och undrar vad som i helvete pågår eftersom dom nu är medvetna om er situation, måste verkligen vara fördomsfria vänner för att acceptera ditt och din frus agerande

• vildsvin45

Det gör mej ledsen att hon håller på med honom i er säng är hon skulle tänka över sin (o din?) situation.
    Förstår inte hur hon kan göra så mot dej

Tyvärr tror jag att dom planerar hur dom ska få dej att förlora din del i kåken.
    Tycker absolut att du åker hem och sätter ner foten och ber henne flytta med sin älskare till hans hem.(han är väl ensam?)

Ska du få ett förhållande som tidigare så måste du sätta stopp, hon anser förmodligen att du inte är värd något utan en mesig man utan självrespekt.

Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig!

• vildsvin45

Jag tror att den tråden har kommit till vägs ände, Micke har antagligen förlorat allt.
    Hans "fru" har tillsammans med älskaren som har huserar i Mickes säng tagit över allting.
    Jag hoppas att jag har fel och att Micke har fattat ett beslut som för en gångs skull gagnar honom.
    Undrar om barnen är ovetande fortfarande, har en känsla att dom blir djävligt förbannade på sin mor som behandlar deras far som skit.
    Håller mina tummar att det blir så bra som det kan för dej

• vildsvin45

Vet barnen att den manliga "vännen" är hennes älskare och mer eller mindre bor i ert hus?
    Har din "fru" inga som helst känslor dej så förstår jag inte varför det inte har tagit slut tidigare och att du hade sluppit all förnedring.

En liten fundering om älskaren, vet han om att din? fru samtidigt av o till varit med ytterligare en kille?

Den killen som nu bor ihop med din fru, är han ensam eller finns det en annan i bakgrunden? vad vet du om killen

• vildsvin45

Hur går det Micke har det kommit till nåt slags slut eller är det fortfarande osäkert vad som ska hända.

Du skrev att ni har separerat, har ni tagit ut skillsmässa? om så är rädda det som räddas kan, finns ingen som helst anledning att du ska vika ner dej nåt mer.

Jag tycker oxå att du ska berätta hela  historien för dina barn, finns ingen anledning att du ska stå för den här historien utan din fru får  ta sin "del".

Föreslår att du visar barnen o dina vänner den här tråden, dags för dej att sätta stopp!

Mår illa av att läsa att din "frus" älskare ligger tillsammans med din "fru"i din säng

• vildsvin45

Barnen har dragit sig undan både Micke o hans "fru" vistte dom hela bilden så tror jag att barnen tagit Mickes parti
    Och nån djävla upphetsning av sexuell natur när någon blir förnedrad, trampad på o psykisk misshandlad visar nog mer på hur du är än hur jag är!

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad