• Tik Tak

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Anonym (xx) skrev 2013-02-28 19:24:14 följande:

Varför skulle TS göra det? Han vet och hans fru har sagt att hon avstår den andre om han vill. Varför skicka till älskaren, han vet ju redan. Det enda TS ska tänka på är att må bra, känna hur han kan och vill leva. Nu är allt rörigt, det kan ordna sej. TS kan ha en älskarinna så småningom, sen kan han och frun kanske hitta tillbaka. Det visar sej. Det finns ingen lag på att gifta måste ha ett sexliv och ingen lag på att vara trogen. Jag tänker att TS har en stor grundtrygghet i sin fru och en god självkänsla, inte att han låter sej trampas på. Och jag förstår frun även om jag aldrig varit otrogen, en del saker måste göras för att man är en individ och inte bara en del i ett par. Som en utvecklingsgrej. Man kan känna sej kränkt eller bli lite fascinerad som TS verkar bli, jagtror att du kanske känner lite fartvind, TS? Och att den kommer blåsa i ditt liv också till slut.

Troget och respektfull ärlighet i ett förhållande är långt bättre en otroget svek och bakom ryggen smygande på sin partner otrohet är dem svagas handling.
  • Tik Tak
    Anonym (xx) skrev 2013-02-28 19:36:51 följande:
    Men tiktak, hon smyger ju inte längre!

Men hon bedrar ju honom fortfarande.
  • Tik Tak

TS dumpa din fru just nu är du så svag att du tillåter henne att trampa på dig du är värd bättre en så.

• Tik Tak
    Anonym (bedragen själv) skrev 2013-02-28 10:28:06 följande:
    TS jag är kanske inte så bra på att uttrycka mig, men det jag vill säga är att jag också upplevde att min man var väldigt mån om mig. Och det var han ju, han ville ju ha mig kvar! OCH samtidigt ville han fortsätta med sina affärer. Men det fattade ju inte jag. Jag tyckte vi hade ett jämlikt förhållande, jag förstod inte andras synpunkter på hur han behandlade mig alls. 

Klart att jag kan ha fel, (och det hoppas jag att jag har) men för en utomstående låter det precis som jag skrev, att du låter henne trampa vidare på dig.
  • Tik Tak

TS dumpa det otrogna svinet du har till fru du förtjänar bättre din fru har ingen som helst respekt för dig.

• Tik Tak
    Anonym skrev 2013-03-01 10:35:34 följande:
    TS har gjort klart att han älskar henne och inte vill lämna henne, att han är villig att uppoffra mycket för det. Du har nu lagt in många inlägg med uppmaningar till honom. Ny tycker jag att du får respektera hans vilja.

Jag du kärlek är blind det är därför TS älskar en partner som inte respektrar honom.
  • Tik Tak

TS ställ hårda krav på din fru var inte en toffel efter som du bestämt att fortsätta med din fru  som inte respekterar dig krävs det att du vågar sätta gränser på hur hon behandlar dig.  

• Tik Tak

TS inse faktum din skabbiga fru har noll med respekt för dig och ert äktenskap dumpa frun.

• Tik Tak

Micke kom ihåg att det är din frus fel allt det här hon bedrog dig din fru och den andra gifta mannen som bedrar sin fru förtjänar varandra men du micke förtjänar bättre än din fru.

• Tik Tak

Var inte en toffel till man Micke säg ifrån att du inte accepterar att din fru bedrar dig varför vill du leva i en livslögn för.

• Tik Tak
    Med Lem skrev 2013-07-11 14:31:16 följande:

Snälla Tik Tak.. sök hjälp i stället!!

Varför skulle jag det jag skriver hur jag tycker utan att vara PK och är rak på sak när det kommer till vad otrohet är.
  • Tik Tak

Micke du låter din skabbiga fru trampa på dig och behandla dig som en skit genom att bedra dig du måste skaffa mod och säga ifrån om att du inte accepterar och bli behandlad på detta vis.

• Tik Tak

Micke du verkar vara en bra man du förtjänar någon bättre än din skabbiga fru. 

• Tik Tak
    Med Lem skrev 2013-07-11 15:25:48 följande:

Därför att den som läser dina utbrott blir benägen att tycka att det du säger inte är nåt att bry sig om. Till slut börjar man undra om din otrogna fd inte hade ganska rimliga skäl att vara otrogen i ditt sätt att vara, att uttrycka dig, att bete dig. Att du dömer någon som föraktligt svin gör att man funderar på om det kanske inte är tvärtom

Handlar inte om mina utbrott utan jag är ärlig och rak på sak utan stryka otrogna bedragare medhårs eller att gulla med dem som sånna som dig gillar att göra.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad