• Anonym

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

jag tycker det är dags i ett sådant här läge att sätta gränser och få vara ledsen,hur länge till ska det här pågå?

Hur länge står du ut?

Till sist tycker jag att man har en gräns då man inte längre orkar, det går inte. Man kan gå in i depressioner,psykisk ohälsa, stressrelaterade sjukdomar, latenta sjukdomar, stress, inte orka med sitt jobb till sist
    Något som "offer" i den här situationen måste man få kräva, frun får välja helt enkelt, antingen satsar man på relationen och slutar med otroheten eller antingen bryter man förhållandet 

• Anonym

TS, vilken fantasi du har. Du borde kanske börja skriva dina "runknoveller" på heltid. Får du ihop dessa fantasier genom film/tv eller böcker?

• Anonym

Det är ju bra att ni går och samtalar men herregud, är du verkligen NÖJD ända in i hjärteroten med beslutet att det är "bra" att ni inte har sex tillsammans men att din fru knullar med andra och du tänker inte ställa några ultimatum?

För mig låter det mer som om du hamnat i någon slags normaliseringsprocess där du långsamt accepterar ena saken efter den andra, även fast du egentligen inte alls gillar det, bara för att hålla ihop familjen. Det kanske är nobelt men jag undrar hur du själv mår och varför du är beredd att helt sätta dina egna krav på hur du vill att ditt liv ska se ut åt sidan?

Jag tycker också att din fru i anständighetens namn kunde sluta att se sin älskare nu när ni sitter på FR och i alla fall skenbart försöker pussla ihop era liv. Det låter som om hon inte bryr sig det minsta om dig utan trivs bra med situationen som den är: tryggt och helt kravlöst hemma, spännande sex med någon annan en gång i veckan, en man som går med på vad som helst. 

Är det så här du vill ha det? 

• Anonym

Så vad gör din fru för att jobba på att ni ska få det bättre tillsammans? Du har gett upp sexlivet, gett upp krav på trohet, accepterar att hon har en älskare. 

Vad har hon gjort? 

• Anonym
    Tik Tak skrev 2013-02-27 14:38:45 följande:
    TS var inte en toffel dumpa det otrogna ludret till fru hon verkar knappast respektera dig det finns bättre kvinnor därute som inte är otrogna luder så som din fru.
    Tik Tak, du bidrar verkligen inte till något genom att kalla någon för fula ord. Kom med något konstruktivt eller låt bli att spamma tråden. 
  • Anonym

Hm.. Ts gör det du tycker känns rätt. Men ha i åtanke att detta inte är någon engångshändelse. Hon har bedragit dig under en längre tid och planerat har det gått till också.

• Anonym
    Jens43 skrev 2013-03-01 09:19:34 följande:
    Hej Micke!
    Du är i en ganska tuff situation men verkar hantera det på ett vuxet sätt. Det verkar också finnas mycket kärlek kvar mellan er.

Jag fastnade för ett par saker. Du beskrev att du njuter sexuellt av att ha sett din fru ha sex med en annan. Jag förstår det till 100 % och det är inget som är sjukt. Jag tycker tanken på min fru med en annan är otroligt tändande. Det är många som har en livsstil som går under namnen Cockold/hotwife.
    Läs lite mer här;

tumblr.cuckoldmarriage.info/
    iplayhewaits.blogspot.se/

Kanske det är något för er? Om du är som jag kan denna situationen innebära en fantastisk nystart för er. Det är otroligt positivt att hon inte vill lämna dig för den andra mannen.
    Ja, vi tänder alla på olika saker och sätt och jag anser inte detta vara konstigt heller även om jag själv inte vill se min man med någon annan. Jag förstår det.
  • Anonym

TS, du har gjort klart att du själv inte är intresserad av andra kvinnor själv, rent sexuellt?
    Jag undrar bara om din fru skulle acceptera om du hade ett sexuellt förhållande med någon annan?
    Hon kanske själv skulle tända på tanken (du med någon annan), precis som du gör med henne. Allra bäst skulle ju vara om ni kunde få igång sexlivet tillsammans och båda åtnjuta något av det bästa vi har i livet, men på ett icke tvunget sätt.
    Det var nog inte enbart den andre mannen som lockade, utan känslan av det där förbjudna och att kunna bli påkommen.

• Anonym
    Tik Tak skrev 2013-03-01 10:33:24 följande:
    TS dumpa det otrogna svinet du har till fru du förtjänar bättre din fru har ingen som helst respekt för dig.
    TS har gjort klart att han älskar henne och inte vill lämna henne, att han är villig att uppoffra mycket för det. Du har nu lagt in många inlägg med uppmaningar till honom. Ny tycker jag att du får respektera hans vilja.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad