Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Varför skulle TS göra det? Han vet och hans fru har sagt att hon avstår den andre om han vill. Varför skicka till älskaren, han vet ju redan. Det enda TS ska tänka på är att må bra, känna hur han kan och vill leva. Nu är allt rörigt, det kan ordna sej. TS kan ha en älskarinna så småningom, sen kan han och frun kanske hitta tillbaka. Det visar sej. Det finns ingen lag på att gifta måste ha ett sexliv och ingen lag på att vara trogen. Jag tänker att TS har en stor grundtrygghet i sin fru och en god självkänsla, inte att han låter sej trampas på. Och jag förstår frun även om jag aldrig varit otrogen, en del saker måste göras för att man är en individ och inte bara en del i ett par. Som en utvecklingsgrej. Man kan känna sej kränkt eller bli lite fascinerad som TS verkar bli, jagtror att du kanske känner lite fartvind, TS? Och att den kommer blåsa i ditt liv också till slut.
Troget och respektfull ärlighet i ett förhållande är långt bättre en otroget svek och bakom ryggen smygande på sin partner otrohet är dem svagas handling.