Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Jag undrar nu hur ditt liv fortlöper, nu har älskaren tagit över ditt sociala liv, får du träffa "era" vänner tillsammans med frun eller är det älskaren som är förste man på inbjudningarna som ni får.
Att väninnan till din fru bjuder in henne o älskaren visar verkligen hur läget är, att du är en andraplansfigur, jag skulle gråta blod om min frus väninna ansåg att jag var en sopa och ingenting att bjuda in på middagar o fester
Jag antar att deras förhållande har spridits till flera av era vänner, kanske även släktingar börjar få reda på vad som sker, antar också att dom är undrande över din roll i det här.
Vore jag dina vänner o släkt så skulle jag tro att ditt äktenskap är slut.
Har barnen fått nån vetskap vad som sker, misstänker att det finns skadeglada människor i er närhet som glädje talar om för barnen att deras pappa är man som inte bryr sig om vad frun sysslar med.
Till sist för denna gång, som många andra sagt, har du sett till att du inte blir överkörd och tappar allt, kanske inte att din fru lurar skjortan av dej, men hennes älskare visar förmodligen ingen hänsyn om han kan vinna fru, hus och dina vänner, på sikt kanske släkten
Jag träffar våra vänner tillsammans med min fru. I samma utsträckning som tidigare. Varken mer eller mindre. Våra barn vet inget.
Hur många som anar eller känner till något om vårt "arrangemang" har jag ingen aning om. Ej heller vad dessa isåfall tror och tänker. Väljer att inte lägga ner någon energi i den frågan.
Jag har inte gjort något heller i frågan om att undvika (eller locka) till att bli överkörd. Jag tror gott om människor. Ibland visar det sig vara fel och visst...man kan ju välja att gräma sig och ondgöra sig över sådant. Eller så väljer man bara att utgå ifrån att alla innerst inne är goda människor.