Inlägg från: Anonym (Mella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mella)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hur bekämpar man sin sexlust? Att inte agera på den är ju en sak, men hur fick du själva lusten att försvinna? Tror att jag läst alla dina inlägg men just det jag frågar kan jag inte se framkomma närmare.

• Anonym (Mella)
    Anonym (blä) skrev 2018-02-14 11:13:23 följande:

Jag tycker hela den här tråden, från början till slut är helt avskyvärd!

Här ser vi en berättelse om ett vanligt medelålders par som har ett rätt taskigt sexliv. En sits som de nog delar med 10 000 tals andra och frun träffar en annan.

Istället för att bryta ihop, bli förbannad, bitter, skiljas  och be henne fara åt skogen med sin nya man och försöka samla ihop resterna av sitt eget liv och gå vidare ser vi här en man med ett självskadebeteende jag aldrig varit med om tidigare!

Det känns som att TS njuter av att bli förnedrad! Jag kan inte se att det finns nån annan anledning till detta beteende.

Vart finns din självrespekt?

Hur tror du att dina barn uppfattar dig när du blir överkörd gång på gång på gång?

Jag förstår verkligen inte hur man kan ställa upp, ge pengar, fixa och trixa och hjälpa en människa som utplånar dig som tack?

Alltså? Hur ser du på din framtid? Ska du alltid ha jour och vänta på att dom ringer och vill ha din hjälp med pengar eller att fixa taket eller nåt?

Det är möjligt att han skulle ställa upp. Han älskar henne inte intresserad av någon annan kvinna och gör allt för att hon ska ha det bra.
  • Anonym (Mella)
    Anonym (blä) skrev 2018-02-14 13:21:06 följande:

Så TS har alltså träffat en annan kvinna?

Det har jag ingen aning om. Men enligt hinom såvill han ju inte träffa någon ny kvinna.
  • Anonym (Mella)
    Anonym ("Micke") skrev 2018-03-20 09:32:11 följande:

Hej på er.

Jo - jag har varit frånvarande från tråden en tid. Jag har haft min uppmärksamhet riktat åt ett annat håll (företaget) samt att jag har egentligen inget nytt att informera om.

Nej - jag har ingen ny själsfrände. Och de som följt tråden har nog inte heller förväntat sig det. Eller hur?

Jag upplever att jag förväntas tacksamt och handlöst falla in i närmaste famn. Jag tror att jag tidigare i tråden berättat om att det har hänt att några kvinnor har tagit kontakt med mig. Eller att några kvinnor (alltid kvinnor...konstigt?) har försökt koppla ihop mig med någon ledig dam. Har jag berättat det? Eller missminner jag mig... Hursomhelst så händer det ibland. Men när jag försiktigt och artigt tackar nej så vänds den inledningsvis medlidande och godhjärtade avsikten blixtsnabbt till ett iskallt ifrågasättande. Det hände nyligen igen. Jag blir i regel alltid (nåja...så ofta hander det inte) ifrågasatt. Varför tar jag inte tacksamt emot när en kvinna faktiskt visar intresse? Ungefär som en ökenvandrare som kommer fram till en källa och glupskt faller på knä och börjar lapa i sig vatten. Så borde tyligen jag också göra. Jag är alltifrån en "negativ människa" till "en konstig kuf".

Vissa människor måste prompt alltid yttra sin åsikt tydligen. För jag antar att du inte frågat dem om vad de tycker om ditt liv.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad