Anonym (blä) skrev 2018-02-14 11:13:23 följande:
Jag tycker hela den här tråden, från början till slut är helt avskyvärd!
Här ser vi en berättelse om ett vanligt medelålders par som har ett rätt taskigt sexliv. En sits som de nog delar med 10 000 tals andra och frun träffar en annan.
Istället för att bryta ihop, bli förbannad, bitter, skiljas och be henne fara åt skogen med sin nya man och försöka samla ihop resterna av sitt eget liv och gå vidare ser vi här en man med ett självskadebeteende jag aldrig varit med om tidigare!
Det känns som att TS njuter av att bli förnedrad! Jag kan inte se att det finns nån annan anledning till detta beteende.
Vart finns din självrespekt?
Hur tror du att dina barn uppfattar dig när du blir överkörd gång på gång på gång?
Jag förstår verkligen inte hur man kan ställa upp, ge pengar, fixa och trixa och hjälpa en människa som utplånar dig som tack?
Alltså? Hur ser du på din framtid? Ska du alltid ha jour och vänta på att dom ringer och vill ha din hjälp med pengar eller att fixa taket eller nåt?
Det är möjligt att han skulle ställa upp. Han älskar henne inte intresserad av någon annan kvinna och gör allt för att hon ska ha det bra.