Inlägg från: Anonym (Madelene) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Madelene)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hej ! Lång tråd att läsa och längesen du uppdatera. Förstår att du går vidare med ditt nya liv.
    Vill bara säga att jag tycker du har gjort allt rätt från första början även om det inte slutade som du ville.
    Att ha en sådan bra självkänsla så du kan stå pall när ditt liv kom i gungning ska du vara stolt och glad över. Du ville att din fru skulle känna sig fri i detta....du visade henne en respekt som få hade klarat av.
    Din fru har även hon ( enligt dina inlägg ) skött detta på ett bra vis....hon blev drabbad av en kemi som inte gick att stå emot. Det har ju ingenting med dig att göra....vilket du själv insett. Starkt !
    Jag har varit i din frus situation och har en man som är som du. Min man ville inte heller stå i vägen för mig. Vi hade inget direkt fungerande sexliv heller på många år och helt plötsligt så fick jag bekräftelse av en annan man på ett sätt som knockade mig fullständigt. Jag älskar verkligen min man och vi har det otroligt fint tillsammans....mycket närhet och bästa vänner.
    Efter ett tag så var det dock inte så hett med den andra mannen och jag insåg att det sexet vill jag ju ha med min man istället. Så vi bestämde oss för att jobba med det och idag har vi det fantastiskt på alla plan.
    Jag hoppas verkligen att du hittar någon likasinnad partner även om du kanske inte är öppen för det just nu.
    Du är en bra, stabil och trygg man och jag önskar dig allt gott: Din tid kommer !

• Anonym (Madelene)

Beklagar att du känner det så, Micke. Svårt att navigera rätt efter en sådan här omtumlande resa som pågått så länge.
    Hoppas att du kan finna några ljusglimtar och att du snart hittar rätt i dig själv igen.
    Att återerövra sig själv efter ett nederlag brukar ge en ny energi och en ny plattform att stå på.

Önskar dig allt gott.

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad