Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Varför går du inte vidare och ger er alla en chans att blicka framåt, inte minst dig själv!
Varför går du inte vidare och ger er alla en chans att blicka framåt, inte minst dig själv!
Ne, det hade inte blivit så lyckat tror jag då ni inte verkar ha pratat om det hela och intresserat er för vad ni känner och tycker om det som händer...risken är ju att det hade blivit stelt värre. Känner man att det funkar så varför inte. Har man inga behov av att prata igenom saker så har man inte. Man är ju olika med sådant. Personligen har jag svårt för att tiga ihjäl saker eller känna och tycka en massa utan att ventilera eller uttrycka det till den och dem som borde få veta oavsett vart det landar.
Bra jobbat! Då har du ju lyckats med att gå vidare och finna din väg för stunden. Måste kännas härligt.
En bastu som du tänkt basta i...eller är det någon form av terapiarbete/projekt!?
Nytta med nöje!! Perfekt!
Det allra mesta lät positivt. Gott!
...men cateringfakturan hade jag eventuellt kunnat tänka mig delat på, på sin höjd!! Om, jag varit inbjuden vill säga...sen att det dyker upp grejer som gör att man inte kan, må va hänt. I vissa fall kan det vara lämpligt, då man helst slipper :)
Vad gäller kvinnors svårigheter med att inte acceptera ett "nej, tack", så kan jag inte låta bli att flina till lite. Finns ingen balans där mellan könen tyvärr. Tror kvinnor tar det väldigt personligt mest. Du kan ju försöka vara så tydlig du kan, så de inte känner sig "lurade" eventuellt...eller bara låta det bero och vara glad och trevlig :)
Men du håller gärna fast vid banden...eller!?...känslan att du har svårt att släppa och gå vidare finns kvar och är där. Det tar givetvis olika lång tid sånt, inget konstigt i sig heller om man är den som gärna hade haft allt kvar jämfört med den andre (ditt ex) som hittat någon annan och som troligtvis gick vidare själv långt tidigare!? Sen hur man vill eller inte vill lösa de praktiska bitarna/banden får var och en avgöra huruvida det är nyttigt och eller nödvändigt för att bearbeta, för att senare gå vidare.