Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Vad betyder den här tråden för dig?
Till TS,
Kan ditt självförtroende vara något som bidrar till att du både försöker tvinga dig till att acceptera din situation och som håller dig tillbaka när det gäller att spana/flörta med andra kvinnor? Anser du dig vara fräsch och attraktiv eller har du ett dåligt självförtroende när det gäller din kropp/ditt utseende?
Har din nyfikenhet på andra kvinnor ändrats under tiden som detta har pågått?
Till TS
Om du skulle möta en man i din situation och han skulle be dig om råd - vilket/vilka råd skulle du ge? Finns det val som du ångrar, finns det insikter som du gjort - helt enkelt vad tycker du att vi kan lära oss av den situation du beskriver?
Ja, vad skall jag säga riktigt? Att "M's" förslag och tips inte riktigt ligger i linje med min personlighet och mitt sätt är nog ingen överraskning för de som följt tråden och sett hur jag resonerar i övrigt. Så med andra ord...jag kollar gärna på fotboll och varför inte på någon stadshelg nere i europa. Men det kommer inte att bli något bordellbesök och jag ser varken min fru eller andra kvinnor för den delen, som horor.
Just den här helgen tillbringar min fru med sin älskare. Dom har åkt iväg på spahelg (tror jag). Hon kommer hem sent i morgon söndag. Själv håller jag på och snickrar hemma. Jag är precis klar med lim- och putsarbete på en möbel i garaget och tänkte ta och fixa en vägg och ett hyllsystem i min frus arbetsrum. Hon har bett mig fixa det där rätt länge och jag har i några månader nu lyckats hitta på annat att göra hela tiden. Inget stort jobb, borde vara klart på 2-3 timmar och det passar bra att göra det idag. Men det är så förbaskat trist att riva tapeter.
Oavsett så är det skönt att jobba med praktiska saker när hela arbetsveckorna (med långa kvällar ibland) går åt till affärer och möten.
Vet inte om det här var en speciellt upphetsande uppdatering men det är i alla fall vad jag skall göra idag.
I morgon tänkte jag träna och storhandla. Spännande eller hur?