Inlägg från: Flickanx2 |Visa alla inlägg
  • Flickanx2

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Åh, jag lider med dig. Fy, så hemskt... har du inte sagt nåt till henne? Att du vet? Har inte läst hela tråden utan bara ditt inlägg och jag blev verkligen så lessen för din skull. Vet inte vad jag skulle ha gjort i ditt ställe men jag hade nog haft väldigt svårt för att inte ta upp det med henne. Det måste du nog, förr eller senare för såhär kan du inte ha det. Hoppas verkligen att det löser sig till det bättre för dig. Hur det än går... kram

128
  • Flickanx2
    Med Lem skrev 2013-10-13 19:12:12 följande:

Tackar ödmjukast!

(ändå var det en medlem som var helt övertygad om att jag var en kvinna... )
    Flåt men kan inte mer än hålla med här. Du HAR faktiskt det coolaste nicket!
    128
  • Flickanx2
    Med Lem skrev 2013-11-25 20:01:49 följande:
    JKag hoppas Micke är hårdhudad nog att bara låta detta rinna av sig, och kanske hitta nåt därinne han känner för att kommentera. Så han inte tycker vi bara jävlas.

Micke väljer hur han hanterar sin situation. Ha vilka synpunkter ni vill på det, men tjata inte. Och låt bli att underförstått eller direkt nedvärdera vem han är eller kan komma att bli eller vad det nu gäller.
  • Flickanx2

Tycker det är modigt av dig TS att berätta om detta. Tror det är fler som har det som du fast det är kanske inte det första man börjar prata om med sina vänner (om man gör det alls?).

Hur de har sex tycker jag inte du ska bry dig om. Det gör bara ont om du skulle gå och fantisera om det. Huvudsaken är att du och din fru har en överrenskommelse som fungerar för er!

Om ni båda är lyckliga med det så ser jag inga som helst problem. Varför skulle det vara det? Alla har ju rätt att leva sina liv som de själva vill, utan att andra ska "tycka och tänka".

Tycker det är bra dock att det kommer upp i såna här trådar, för det är nog många som tycker sig ha rätten att vara "duktig" och trycka ned folk som lever som ni valt att göra.

• Flickanx2

Åh, jag känner så med dig TS. Nu kanske tråden är gammal och det har säkert hänt en hel del kan jag tänka mig. Samtalsterapi och lite tid har nog gjort sitt till?

Jag tror dock inte att det håller om du inte pratar ut och förklarar hur sårad du blir. Om du nu känner så, menar jag. Det finns så många olika sorters kärlek och äktenskap med för den delen. En del klarar av att ha många partners, en del inte.

Det viktiga här är att ni sätter era gränser öppet mot  varandra. Detta för att ni ska kunna lita på varann och inte gå och misstänka, som du skrev någonstans. Det fungerar inte i längden.

Prata och diskutera hur ni vill ha ert liv ihop. Det är ett måste, tror jag.

• Flickanx2

Alla har sin rätt att leva sina liv sm de själva vill. De äger rätten till det.

Inga, inte ens de vuxna barnen ska behöva ta del av deras val av liv.

Ta den rätten, det borde alla göra oavsett hur man nu väljer att leva det.

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad