• Cockaby

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Jag läst igenom alla dina inlägg i den här tråden, inte andras utöver det som syns i dina citerade inlägg. Den här tråden har berört mig och jag kände att jag ville skriva lite. 

Men jag tycker det är så härligt att få läsa om en så stor kärlek. Att älska sin fru så mycket att man faktiskt klarar av att unna henne att ha trevligt på egen hand, trots att det i det här fallet handlar om sex och inte nån vanlig hobby. Vissa klarar ju inte ens av att låta sin fru träffa sina tjejkompisar så ofta. 

Jag tycker det är väldigt fint av dig att kunna låta din fru ha sex på sitt håll och att ni ändå klarar av att vårda er relation tillsammans. Och inte minst att du klarar av att stå emot försöken från andra här att problematisera det du känner och värdesätter och tycker att du borde ändra på dig. Visst, det bryter mot normen så som ni har det men det betyder inte automatiskt att det ni har är fel. Vissa verkar ha svårt att förstå och acceptera det. Men kom ihåg att det finns faktiskt ganska många därute där det inte är konstigt att ha sexpartners utanför relationen, där de trivs med det och det funkar.

Du och din fru verkar ha stor respekt och kärlek till varandra, kanske inte sexuellt men ni är verkligen partners i livet. Ni har hittat nåt som funkar för er och som ni trivs med. Att ni vågar gå emot normen. Var stolt över det! Och tack för att du delar med dig och verkligen visar att man inte måste följa normen utan själv kan välja den väg som passar en.

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad