Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
"Hon har inte sexuell lust till mig. Ok - bara att acceptera. Hon älskar mig ändå. Det är lycka - det kunde ha varit annorlunda. Och visst har jag beskrivit hennes ånger och vånda runt att hon tidigare gick bakom min rygg. Flera gånger anser jag. Hon har ju skämts som du själ också skriver".
"Jag vet inte om hon har direkt eskalerat sitt sexandet. Jag för inte statistik och tror inte att hon gör det heller. Hon har nog en profil på Victor Milian fortfarande tror jag men jag vet inte hur pass aktiv hon är där. Jag håller inte på och frågar ut henne. Hon har två-tre män som hon träffar för sex. Hon har väl en träff i veckan ungefär. Går väl upp och ner. Hon berättar alltid innan när det är dags och var hon är någonstans. Men sen håller jag inte på och frågar ut henne när hon kommer hem och hon sitter inte heller och gnuggar in en massa detaljer i ansiktet på mig".
"Jag tycker att jag är lyckligt lottad....det kunde ju ha varit 1000 000 gånger värre. Men det är det inte.."
Kanske är det bara jag, men detta måste vara det tokigaste jag läst. Efter de inledande sidorna tyckte jag gediget synd om dig då frun var otrogen och du kände dig lurad, bedragen osv, men ju längre i läsningen man tar sig (klar nu) så avtar den känslan. Efter att ha läst klart så är den helt borta. Inläggen ovan av dig, tagna från sid. 57, skriver du ju tydligt att du anser dig vara lyckligt lottad med en fru som fortfarande är totalt ointresserad ointresserad (sexuellt) av dig och istället knullar med flera olika män varje månad varpå du ger henne massage när hon kommer hem.
Om du nu anser dig vara så "lyckligt lottad" måste man ju fråga sig varför du överhuvudtaget startade denna tråd? Är syftet att informera om hur extremt konstigt ett förhållande kan gestalta sig?