• jofa80

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Gå bara rätt in när dom håller på och säg åt henne att dra åt helvete. Vafan är du för lam liten tönt som låter dig tryckas ner så. Man up för helvete. Vet du hur många kåta kvinnor det finns därute som vill ha dig? Tydligen inte. Tycker synd om dig fast det är ditt val om du vill vara en loser eller gå vidare. Din fru är ett luder så är det bara.......

• jofa80

Gå bara rätt in när dom håller på och säg åt henne att dra åt helvete. Vafan är du för lam liten tönt som låter dig tryckas ner så. Man up för helvete. Vet du hur många kåta kvinnor det finns därute som vill ha dig? Tydligen inte. Tycker synd om dig fast det är ditt val om du vill vara en loser eller gå vidare. Din fru är ett luder så är det bara.......

• jofa80

Nehe hon är ju jättefin o snäll o go mot sin man o han står ju verkligen upp för sigsjälv. Har vart med om samma sak o tjejen dumpade jag o killen mår inte så bra idag kan jag säga. Stod upp för mig o mina rättigher o min familj. Idag har jag ny sambo och barn o ångrar inte en sekund att han fick som han förtjänade. Ligger man med en annans fru får man räkna med att det ska svida. Han gör iaf aldrig om det igen det svär jag på. Med loser menar jag att han låter sig bli trampad på. Hanns val.

• jofa80

Inte tuff bag va mest sårad o djävligt arg. Är man arg så är man. Va verkligen inte tuff då o grät många nätter. Kan fortfarande idag känna mig sårad av det som hände. Ångrar dock inte att jag stod upp för migsjälv. Vem har rätt att såra ngn annan så utan straff? Enligt mig ingen. Har inget med tuffhet att göra punkt

• jofa80

Dessutom skulle jag vilja veta vad ett luder är isf. Är det bara dom som tar betalt för sex? Isfborde ju de kkvinnorna skattas högre för dom sårar iaf ingen annan än möjligen sigsjälva.

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad