Inlägg från: Anonym (Som jag!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Som jag!)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

P30 skrev 2013-08-21 16:56:02 följande:
    Jag tycker att det här är krafs. Det är fullt möjligt att ha en KK år ut och år in utan att bli förälskad. Det innebär inte alls med automatik att hon kommer att ta sig en älskare, det innebär inte heller om hon gör det att hon måste ta fler och varken då eller så att hon kommer att bli kär och att det blir separation.

Man kan ha ett alldeles utmärkt förhållande tillsammans utan sex. Man kan vara utan sex med sin partner och ha sex med någon annan. Det kan finnas känslor eller inte.

Det är bara TS och hans kvinna som kan bestämma hur de skall ha det. 
  • Anonym (Som jag!)

Jag lever med en man som jag älskar.
    Han är min bästa vän och jag älskar vårt liv tillsammans. Förutom när det kommer till sexet.
    För han är som sagt min bästa vän och det är mest så jag ser honom.
    Vän, livspartner och underbar pappa till våra barn.
    Jag valde honom för att han är en underbar person, inte för att jag blev hopplöst förälskad.

Men jag saknar ju den där känslan av att ha passionerat sex vilket jag inte tror att jag kan ha med någon annan än en person som jag inte kan tänka mig leva med. För vad jag tänder på och vad jag vill ha för liv går helt skilda världar.
    Jag skulle bli överlycklig om min man gick med på att vi skulle ha sex med andra men att det ändå är vi som alltid ska leva tillsammans. För det vill jag!
    Jag har aldrig varit otrogen och vill inte vara det heller. Frågan är om jag kommer klara av att aldrig mer njuta ordentligt av sex?

TS, jag tycker du ska fråga (utan att hinta om att du vet något) om hon trivs med dig och om hon vill fortsätta leva med dig. Om hon svarar ja, fråga om hon skulle vilja att ni hade sex med andra. Säg att du älskar henne och vill leva med henne men att det känns som att hon (och du) inte är nöjd med sexlivet. Fråga om ni kan ändra på det på något sätt.
    Drömscenariot vore ju (enligt mig) att ni båda kan träffa andra, antingen tillsammans eller var för sig. Vem vet?

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad