Inlägg från: Gift man |Visa alla inlägg
  • Gift man

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Jag vet att min fru fantiserat om, och i hemlighet (tror hon, men hon har ofta glömt att radera historiken) porrsurfat, trekanter en längre tid. Dock utan att prata med mig om det. I helgen har vi varit i Dalarna på midsommarfirande hos kompisars kompisar. De har en stor tomt med flera mindre gästhus och hade bjudit in ett 30-tal människor för traditionellt firande. Jag märkte att ett yngre par, speciellt tjejen, pratade mycket med min fru och gav henne komplimanger. Jag såg att hon gillade uppmärksamheten. Senare på kvällen var de tre plötsligt försvunna. Jag snokade runt lite och hittade ett nedsläckt litet gästhus där det kom sporadiska stön och knull ljud från. Jag kunde helt klart höra min fru där inne. Funderade först på att storma in, kände på handtaget men det var låst inifrån. Så jag lät dem vara. För att för mig kändes det plötsligt helt ok och väldigt upphetsande.
    Dagen därpå såg jag paret i fråga gå in och ut ur just den stugan och även hur de bar ut packning därifrån när det var dags att åka hem. 
    Tidigare igår kväll, efter lite vin, medgav hon att hon "busat" lite med kvinnan. 
    Senare, efter lite mer vin och upphånglande av mig, kom det fram lite mer - att hon tagits om hand av båda med mycket smek, slick och sug.
    Jag har förklarat hur jag känner, att jag är helt ok med det och att det, för mig, snarare kryddar och stärker vårt förhållande. 
    Jag fick definitivt en kick av att min fru var med det andra paret. Att hon njöt av det. Jag skulle få samma kick om det hände igen. Jag skulle uppmuntra det eftersom det gör mig kåt.
    Men jag känner mig absolut inte som en undergiven cuckold. Jag är välhängd, har bra självförtroende, och vi knullar regelbundet skiten ur varandra. Jag blir bara så kåt av situationen.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad