Inlägg från: Anonym (nä du) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nä du)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Oj ni är 45 år gamla och alla barnen är redan utflugna säger du!? Underligt också att den här gifta småbarnspappan bara så där kan lämna frun och barnen för att åka på en kryssning med din fru. Väldigt ologiskt! Är inte han rädd för att träffa någon som kan känna igen honom?Som sagt väldigt ologiskt alltihop. Som om den här pappan också står och väntar på ts fru, väntar på något fast han har familj, mer troligt är väl att han vill knulla enbart med frugan din! Men enligt dig så bara väntar han? Nej du!

• Anonym (nä du)
    Krafs skrev 2013-05-30 21:55:09 följande:
    Dina argument följer ju inte direkt ett logiskt spår, så vem är du att döma? :) 

Inte? Haha! 45 år gamla och ALLA barnen är tydligen utflugna. En gift småbarnspappa som åker helt öppet på kryssning med TS fru. Där ts berättat för den gifta pappan att hon behöver tänka över vad hon vill, samtidigt är han själv gift och har småbarn! Mmmm troligt, väldigt troligt sucker!
  • Anonym (nä du)
    Krafs skrev 2013-05-31 15:25:23 följande:
    Jag kan tillägga att jag känner ett par som båda är 43 och har 3 utflugna barn. Räkna lite på det.

Skrämmande!
  • Anonym (nä du)

Haha ja så fort kan man flytta både in och ut, det går i ett nafs, att först stå i kö till en lägenhet och sedan dessutom säga upp lägenheten utan uppsägningstid haha, ja bara i denna bubblan, haha

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad