Inlägg från: Anonym (Lev livet!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lev livet!)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Att du onanerat till det som hänt är inget konstigt. Så har jag också gjort som en tok när det framkom att min tjej var otrogen. Det har jag gjort i senare förhållanden också, utan att veta men bara själva tanken varit nog.

Vet inte vad det står för egentligen, men mest tror jag det är ett sätt att sublimera den sorgen man känner. Genom att sexualisera den så blir den hanterbar, och i stället för tårar så så sprutar man...

Lever i dag i ett förhållande där hon har varit lika ointresserad av sex med mig som du beskriver din fru var. Men har småbarn och bor i hus. Jag har haft andra och litar inte på min sambo, hon skulle inte tveka om hon blev uppraggad av en attraktiv man.
    Det är lite som du skriver, hon har nog aldrig tänt riktigt på mig. Det har varit förödande för min självkänsla som man, trots att jag i hela mitt liv varit en "kvinnornas man".

Jag förstår dig, att du vill leva ihop med din fru i er fina villa, men tro mig - du behöver sexuell terapi. Du vill väl inte när den dagen kommer dö som en halv man där du amputerat bort hela din libido?  

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad