Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Anonym (xx) skrev 2013-05-15 08:32:42 följande:
Jag är kvinna, gift sen länge och trogen men jag förstår faktiskt TS fru. Det är nånting med JAG och VI och få leva ut och testa. Jag skulle lätt kunna hamnat i TS frus situation fast ingen skulle gissa det för jag är lugn och sansad , och jag tror inte alls hon tycker det är lätt och bara fördelar. Andra hade dumpat henne, TS ger henne en chans att testa nåt nytt i mogen ålder och det är inte alls otroligt att hon återvänder till TS.
Jag fungerar så att skulle nån tjata och ställa ultimatum så skulle jag gå, men om jag fick tillåtelse att göra en paus och testa nåt annat sa skulle det vara stort. Jämför folk som vill segla jorden runt ensamma ett år. Det är nåt med att få tänka på sej själv och jag kan föreställa mej att TS fru har satt sitt ego på undantag för barn och familj i många år, även om det är med glädje.
Jag är i deras ålder, det händer grejer då när man börjar känna efter vart "jag"tog vägen. Jag menar inte att det är ok att knulla andra, men att man kan behöva vara egoist nån gång.
Och så störde jag mej på "hur kvinnor fungerar" vi fungerar inte likadant allihop som en flock kor.
Vem vill ha en sådan kvinna?
Hon var inte ett dugg intresserad att se till att sin man mådde bra i ungdomens dagar utan han fick minsann avstå från sex och nu när hon är kåtare av sig, ja då ska hon få knulla runt?
Varför vill hon inte knulla med sin man?
Hur tusan kan du jämföra segling med att vara otrogen?
Det är ju inte ens i samma världsdel.
Vadå "det händer grejor" ? Det händer väl grejor hela tiden hos män, något som många kvinnor skiter i.
Efterblivet att han ska få flytta ut medan hon gottar sig i villan och säkert knullar sin älskare där. Allt medan TS bor i en etta.
Släng ut frun och ta över huset själv eller sälj det. Bidra för tusan inte till hennes lycka mer, för hon äter upp dig och din lycka.
Tycker TS ska gå till en egen kurator o prata. Ingenstans finns hans lycka med i samtalen.
Att nöja sig med att få en fingertutte är väl inget liv.
Din kvinna hånar dig.
Hon kan inte känna kärlek till dig när hon sårar dig på detta vis.
Hon är OND.