Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Jag får inte riktigt grepp om dig TS!

Som jag uppfattar det så kommer din fru lämna dig så fort hennes älskare är redo att starta ett riktigt förhållande med henne! Du kämpar ju inte för din kvinna och hade det varit jag som varit din fru hade jag inte haft någon som helst respekt för dig eftersom du varken visar svartsjuka eller att du vill ha sex igen! Jag hade inte klarat av att leva med en man som inte vill ha sex med mig!!
     Hon vill helt enkelt inte leva själv, liksom du! När Pappan eller en annan man visar intresse för henne att han vill gå vidare med förhållandet kommer hon antagligen att lämna dig och jag tror att er terapeut har insett detta och därför lägger energin på att reda ut hennes liv och inte ert gemensamma liv.
     Vi kvinnor behöver massor med sex och kärlek, speciellt när vi blir äldre så ökar vår sexlust!

Det är nog dags för dig att se dig omkring efter en annan partner eller leva ett singelliv trots att du inte vill. Du verkar ju inte ens vilja försöka återskapa lite glöd och passion i ert förhållande.

Jag tycker du ska gå till en egen terapeut och reda ut dina känslor och behov. Om ni skiljer er kan ni ju alltid vara riktigt goda vänner iallafall. Lycka till!!

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad