• CMM

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

"Hon ville inte sabba nåt mellan oss"... nähä, nähä. Där ser man.

Det kanske man ska tänka på innan man särar för någon annan. 

Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • CMM

Jag får, när jag läser ovanstående, intrycket att din fru "kör med dig", i brist på bättre uttryck. Det är som att hon vill ha det precis som tidigare, med skillnaden att du vet. Du offrar allt, hon inget. Vill du gå med på detta är det givetvis upp till dig. Personligen skulle jag ha vääääldigt svårt dock.

Om mina barn får barn innan de blivit myndiga har jag misslyckats som förälder.
  • CMM
    Anonym skrev 2013-03-01 10:35:34 följande:
    TS har gjort klart att han älskar henne och inte vill lämna henne, att han är villig att uppoffra mycket för det. Du har nu lagt in många inlägg med uppmaningar till honom. Ny tycker jag att du får respektera hans vilja.
    TS klänger envist fast vid en magisk tanke på den perfekta familjen och är därför beredd att förlåta vad som helst vad det verkar. Jag tycker TS är naiv och en toffel. Därmed inte sagt att Tik Taks inlägg på något sätt skulle motverka detta.
    Om mina barn får barn innan de blivit myndiga har jag misslyckats som förälder.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad