• Jens43

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Hej Micke!
    Du är i en ganska tuff situation men verkar hantera det på ett vuxet sätt. Det verkar också finnas mycket kärlek kvar mellan er.

Jag fastnade för ett par saker. Du beskrev att du njuter sexuellt av att ha sett din fru ha sex med en annan. Jag förstår det till 100 % och det är inget som är sjukt. Jag tycker tanken på min fru med en annan är otroligt tändande. Det är många som har en livsstil som går under namnen Cockold/hotwife.
    Läs lite mer här;

http://tumblr.cuckoldmarriage.info/
    http://iplayhewaits.blogspot.se/?zx=e64dac484b36ffc3

Kanske det är något för er? Om du är som jag kan denna situationen innebära en fantastisk nystart för er. Det är otroligt positivt att hon inte vill lämna dig för den andra mannen.

• Jens43
    Tik Tak skrev 2013-03-01 10:33:24 följande:
    TS dumpa det otrogna svinet du har till fru du förtjänar bättre din fru har ingen som helst respekt för dig.
    Tik Tak, jag läste igenom en del av dina svar på den här tråden och du har skrivit ett stort antal ggr att TS skall dumpa sin fru. Jag får intrycket att du bär på bittra upplevelser, men det räcker väl att skriva en gång vad du anser att TS skall göra. Varför har du så svårt att acceptera hur andra väljer att leva sina liv?

Jag får intrycket av att TS fru visserligen är sexuellt otrogen men känslomässigt trogen. Hon har efterhand självmant berättat om otroheten och sagt att hon vill leva med sin man. Eftersom TS kan acceptera den sexuella otroheten och t o m tänder på den finns det en potential att ta äktenskapet till en helt ny nivå.

Hade jag varit i TS läge hade jag uppmuntrat frun att fortsätta sin sexuella relation med den andra mannen. Då är det inte otrohet längre. Jag hade ställt som villkor att vi skulle återuppta vårt sexliv. Som en kärlekshandling om inte för hennes sexuella njutning. Jag tror det hade inte bara fungerat för mig utan jag tror jag hade blivit lycklig.

Men nu är inte alla som jag eller som Tik Tak. Därför tycker jag man skall vara försiktig med att säga vad någon annan skall och inte skall göra.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad