• Tik Tak

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

TS dumpa det otrogna luder du har till fru det finns bättre kvinnot därute inta all kvinnor är otrogna luder.

• Tik Tak

Lämna din fru TS hon är ett luder som bedrar dig det finns bättre kvinnor därute för dig som inte är otrogna luder så som din fru.

• Tik Tak

TS var inte en toffel dumpa det otrogna ludret till fru hon verkar knappast respektera dig det finns bättre kvinnor därute som inte är otrogna luder så som din fru.

• Tik Tak
    Anonym (xx) skrev 2013-02-27 16:11:05 följande:
    Och Tik tak, du låter som vanligt. Jag beklagar att du har blivit sviken. Men skulle du verkligen må sämre om TS kan förlåta sin fru, börja prata och få igång ett sexliv och vara lyckligt gift i 30 år till? Missunnar du dom att bli lyckliga eftersom du inte tycker att TS ska försöka?

Visst om han kan lita på sin fru igen efter hennes låga svek så kan han fortsätta med sin fru.
  • Tik Tak

TS lycka till med din fru om du väljer att fortsätta med henne kom ihåg att det var hennes val att bedra och inte du hon ska ta ansvar för sinna egna handlingar skyll inte på dig själv hon valde att vara otrogen och inte du.

• Tik Tak

TS kan du verkligen fortsätta med henne efter hennes vidriga svek mott dig var inte en toffel och säg ifrån när hon behandlar dig på ett så dåligt sätt som att bedra dig vissa mod.

• Tik Tak
    Anonym (bedragen själv) skrev 2013-02-28 10:28:06 följande:
    TS jag är kanske inte så bra på att uttrycka mig, men det jag vill säga är att jag också upplevde att min man var väldigt mån om mig. Och det var han ju, han ville ju ha mig kvar! OCH samtidigt ville han fortsätta med sina affärer. Men det fattade ju inte jag. Jag tyckte vi hade ett jämlikt förhållande, jag förstod inte andras synpunkter på hur han behandlade mig alls. 

Klart att jag kan ha fel, (och det hoppas jag att jag har) men för en utomstående låter det precis som jag skrev, att du låter henne trampa vidare på dig.

Precis TS fru kommer med stora sannolikheter fortsätta att bedra honom hon har redan vissat att hon inte har någon som helst respekt för honom så det är viktigt TS att du inte är en toffel ställer hårda krav på din fru om du vill fortsätta med svikaren till fru du har.
  • Tik Tak

TS ställ hårda krav på din fru om du vill fortsätta med henne säg i från hon har inte rätt att behandla dig så som hon gjort genom sin otrohet i och med att det pågått under en långvarig period och har varit planerat så har hon svikit dig djupt. 

Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad