Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
TS dumpa det otrogna luder du har till fru det finns bättre kvinnot därute inta all kvinnor är otrogna luder.
TS dumpa det otrogna luder du har till fru det finns bättre kvinnot därute inta all kvinnor är otrogna luder.
Lämna din fru TS hon är ett luder som bedrar dig det finns bättre kvinnor därute för dig som inte är otrogna luder så som din fru.
TS var inte en toffel dumpa det otrogna ludret till fru hon verkar knappast respektera dig det finns bättre kvinnor därute som inte är otrogna luder så som din fru.
TS lycka till med din fru om du väljer att fortsätta med henne kom ihåg att det var hennes val att bedra och inte du hon ska ta ansvar för sinna egna handlingar skyll inte på dig själv hon valde att vara otrogen och inte du.
TS har din fru inset att hon gjort fel genom att bedra dig.
TS kan du verkligen fortsätta med henne efter hennes vidriga svek mott dig var inte en toffel och säg ifrån när hon behandlar dig på ett så dåligt sätt som att bedra dig vissa mod.
TS dumpa din fru hon har ingen som helst respekt för dig.
TS ställ hårda krav på din fru om du vill fortsätta med henne säg i från hon har inte rätt att behandla dig så som hon gjort genom sin otrohet i och med att det pågått under en långvarig period och har varit planerat så har hon svikit dig djupt.