• milo76

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Jadu TS, tungt läge.

Själv sitter jag och funderar över om jag ska konfrontera min fru eller inte.

Vi har inte haft sex på ett och ett halvt år.

Hon knullar med sin kollega en gång i veckan. En lång tids misstanke har precis bekräftats, efter kvällsjobbet så gör hon helt andra saker med honom...

Jag kan knappast råda dig på något sätt, men PM:a gärna om du vill ventilera med nån i liknande sits.

• milo76
    de Robespierre skrev 2013-01-30 13:19:36 följande:
    Vet att det kanske är känsligt men du är säker på att det är så? Och magkänslan har fått rätt?
    Ja. Jag har inte sett nått in action som TS, men nära nog.

Det enda praktiska i situationen är att jag tog värsta smällen med att de faktiskt hade mer-än-bara-kollegor-förhållande redan i höstas, men jag trodde det var en flört eller nått och att vi rett ut det då - inte att det fortsatt och blivit värre.

Jag tror jag kan agera kyligt nog för att inte exploderar när vi ses hemma ikväll, utan faktiskt fundera ett tag på vad jag ska göra.

Reptil-hjärnan säger exempelvis "Skicka ett SMS: Vad har du för framtidsplaner? Du vet väl att man inte kan knulla en kollega hur länge som helst innan det märks hemma och på jobbet...". Men jag tror inte det är en bra idé.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad