Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad
Som någon skrev på en fråga om någon skulle tända på att se sin fru ha sex med en annan man:
"- Ja för då vet jag att hon har en sexlust"
Där handlar det mest om bekräftelsen att det man har trott hela tiden är sant. Att man inte har varit fel ute utan det är hon som har undanhållit det, alt inte velat ha sex med honom under hela tiden.
Att man kan bli tänd av tanken är en sak, Verkligheten är en annan. Ibland kan man nog lätt klä saker i något för att det skall vara lättare att hantera. För verkligheten kan vara grym och kall. Det kan vara upphetsande att se några ha sex, det kan vara upphetsande att så någon man känner visa sin lust. Och en del män fantiserar nog om att se sin fru/sambo/partner leva ut sin lust och vara "slynig".Men frågan är hur mycket den känslan egentligen är värd här och hur viktig den är? Tror att du kommer få svar från män som är cuckold i den här tråden. Äkta cuckold sombara vill förverkliga det men även de som har det som en fantasi. Men kom ihåg att dessa inte befinner sig i din situation där huvudproblemet är en otrohet och ett svek.
Och det är nog det faktumet du främst måste tackla.
För i fantasin (som du kontrollerar) så fortsätter hon att leva ut sina hemliga lustar och kommer sedan hem till dig för att leva det vardagsliv ni har haft. I verkligheten så kan det ta vilken väg som helst. Vem vet, hon kanske har planer på att separera men har inte nått den punkt där hon vågar? Om hon väljer det, vad har du kvar då?
Det kan även vara så att hon väljer att stanna kvar tills det antingen tar slut mellan honom och henne, eller de blir påkomna. Det kanske kan bli så att hon föreslår att ni skall ha ett öppet förhållande eller att hon vill ha sin frihet och ni har ett vitt förhållande för att hon skall stanna kvar. Inget av dessa är omöjliga. Det du vet är att du vet och faktumet att du skriver här är att det inte känns bra som det är. Dina känslor kommer för eller senare att rinna ut över er relation. Så du bör nog fundera på vad du egentligen vill. Leva vidare med en otrogen fru som går bakom ryggen på dig? Ta upp det och kräva ett val? Kanske själv börja fundera på ifall ett síngelliv för dig själv kan ge dig allt det som inte har fått under er tid tillsammans?