• Anonym (Kille)

Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?

Jag funderar flera ggr om dagen på hur det känns att vara tjej rent fysiskt. 

Asså mest speciellt mellan benen och brösten. Asså, jag har blivit helt fascinerad av detta hur det liksom känns att inte ha något liknande mellan benen. Har ibland när snoppen lagt sig på ett visst sätt så den inte känns så mycket låtsats som att den inte är där och bara känt hur det kan vara utan en snopp.

Det är inte så att jag vill byta kön, men jag är helt fascinerad av hur det känns att vara tjej utan min bula.

Skulle vilja testa för en dag bara o vara tjej. Skulle tycka det var så skoj o intressant.

Är jag ensam med detta? 

• Svar på tråden Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?
  • lykantrophona

Jag tror det är rätt vanligt att vara nyfiken på hur det känns för motsatta könet. Jag har ibland tänkt att det vore jättehäftigt att vara kille för typ en dag och testa, men det går ju inte. :P

• Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-25 15:27:47 följande:
    Haha, ja den hamnar rakt ned mot stolen, men det finns ju ben ganska tätt bakom på båda sidorna och det är där den mesta tyngden tas när man sitter ner, så det är ju inte liksom hela vikten på underlivet, faktiskt nästan ingen vikt alls :P Var faktiskt tvungen att sätta mig på en stol, aldrig nåt jag tänker på. Det gnider inte. Det beror nog på hur man sitter också, sitter man väldigt extremt rak i rygg så känns det mer tryck, men det är inget märkvärdigt med det.
    Nu måste jag fråga hur det blir på en cykel. Asså där sitter ju sadeln och trycker så gott som mitt i skrevet. På mig som kille är det lugnt då snoppen hänger uppe på sadeln. Men hamnar inte cykelsadeln rakt in i snippan??
  • Anonym (en tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-30 09:01:55 följande:
    Nu måste jag fråga hur det blir på en cykel. Asså där sitter ju sadeln och trycker så gott som mitt i skrevet. På mig som kille är det lugnt då snoppen hänger uppe på sadeln. Men hamnar inte cykelsadeln rakt in i snippan??
    Alltså, snippan ligger mot cykelsadeln men det är ju mot ovansidan. Den åker inte in Jag har dock fått skavsår i underlivet av en ny cykelsadel i komination med jeans en gång.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (en tjej) skrev 2013-01-30 09:37:40 följande:
    Alltså, snippan ligger mot cykelsadeln men det är ju mot ovansidan. Den åker inte in Jag har dock fått skavsår i underlivet av en ny cykelsadel i komination med jeans en gång.
    Ahh, men kan man inte bli stimulerad då. För själva klitoris sitter väl där du beskriver?
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-30 10:14:12 följande:
    Ahh, men kan man inte bli stimulerad då. För själva klitoris sitter väl där du beskriver?
    Näh... alltså som tjej blir man inte "kåt" av att bara känna saker trycka mot underlivet, en sadel eller en stol är ju inget upphetsande. Det är ganska mycket psyke involverat för att man ska bli upphetsad... och jag vet då ingen som sitter o blir tänd på cykeln, haha!
  • Anonym (Gabby)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-30 13:45:11 följande:
    Näh... alltså som tjej blir man inte "kåt" av att bara känna saker trycka mot underlivet, en sadel eller en stol är ju inget upphetsande. Det är ganska mycket psyke involverat för att man ska bli upphetsad... och jag vet då ingen som sitter o blir tänd på cykeln, haha!

Jo jag har blivit lite kåt av att känna cykelsadeln pressas mot klitoris. Tycker också att trycket från en knapplift kan vara lite skönt. Intressant tråd, nu försöker jag föreställa mig hur det att att ha en snopp! TS, den beskrivning som du gav för hur penetration av en slida känns låter ju precis som att bli slickad! Något varmt, glidande och mjukt som omsluter ens kön, exakt så känns det att bli slickad.
  • Anonym (tjej)

Förr eller senare så lär det komma en möjlighet att få uppleva det här på "riktigt" tror jag =) Typ att man lyckas överföra mönstret av fysiska sensationer till andra personer, ungefär som att gå på "bio" men för alla sinnen och inte bara syn och hörsel =) Bara forskningen kommer nog långt.

• Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-30 13:45:11 följande:
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-30 14:17:45 följande:

Jo jag har blivit lite kåt av att känna cykelsadeln pressas mot klitoris. Tycker också att trycket från en knapplift kan vara lite skönt. Intressant tråd, nu försöker jag föreställa mig hur det att att ha en snopp! TS, den beskrivning som du gav för hur penetration av en slida känns låter ju precis som att bli slickad! Något varmt, glidande och mjukt som omsluter ens kön, exakt så känns det att bli slickad.

Ok.  

Men då ligger liksom klitoris på den positionen ändå. Försöker föreställa mig hur snippan hamnar liksom på en cykelsadel och nu även knapplift. hihi

Snoppen hamnar liksom liggandes uppepå knappliften och framåt uppepå sadeln så att säga så där blir det inte samma sak.

Ahh. Som att bli slickad. Intressant. Det svåra är bara att du ska ta den känslan och flytta ut den en bit utanför kroppen i själva snoppen längs hela skaftet. Vet inte hur jag ska förklara för att man som tjej ska känna det.

• Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-01-30 14:25:47 följande:
    Förr eller senare så lär det komma en möjlighet att få uppleva det här på "riktigt" tror jag =) Typ att man lyckas överföra mönstret av fysiska sensationer till andra personer, ungefär som att gå på "bio" men för alla sinnen och inte bara syn och hörsel =) Bara forskningen kommer nog långt.
    Åhh det vore så skoj. 

Tyvärr så tror jag att tjejerna skulle bli lite besvikna på känslan att vara kille o ha sex. Jag tror på allvar att tjejer har det så mycket skönare av vanligt sex.  
  • Anonym (Kille)

Idag funderade jag över hur det är när man liksom går vanligt som tjej. 
    Ni måste ju känna bara benen mot varandra men annars platt och fint och tomt mellan benen. eller?

Mig som kille då känner man ju också benen men man känner att det finns något liksom tjockare mellan och i byxorna när man går. Man känner den också röra sig där beroende på underkläder.  

• Anonym (tjej)
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-13 13:22:21 följande:
    Ni måste ju känna bara benen mot varandra men annars platt och fint och tomt mellan benen. eller?

Mig som kille då känner man ju också benen men man känner att det finns något liksom tjockare mellan och i byxorna när man går. Man känner den också röra sig där beroende på underkläder.  
    Ja, jag känner i alla fall inte något. Det är ju ett platt område som inte gnids mot benen om man går (om man nu inte har helt enorma blygläppar som hänger ner, fast om man har det antar jag att de hålls uppe av trosorna).
  • Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-02-13 14:24:09 följande:
    Ja, jag känner i alla fall inte något. Det är ju ett platt område som inte gnids mot benen om man går (om man nu inte har helt enorma blygläppar som hänger ner, fast om man har det antar jag att de hålls uppe av trosorna).
    Ahh coolt. Tack!
  • Anonym (Position)

Jag märker av flera gånger dagligen när min kuk ändrar position. Speciellt på jobbet men då har jag också ett jobb där jag rör mig i hög fart i massa olika riktningar.
    Skönast är väl när den lägger sig åt sidan så ollonet dras mot framsidan av låret (inte så att jag har extremt stor) utan menar ut mot låret kanske.

När den ligger rakt fram tycker jag inte jag märker av den så mycket. Ibland känner man ju hur pungen ligger obekvämt men sällan så jag måste ändra om. Kanske byta sittposition om det skulle vara så att jag sitter.

• Anonym (Fredde)

Har funderat mycket på tjejer och cykelsadlar. Var hamnar de känsliga delarna och hur känns sadeln. Frågat tjejer någon gång och blivit nästan idiotförklarad men fått två intressanta svar.

Det kan vara skönt på en riktigt ojämn väg och det är mycket obehagligt att cykla naken utan trosor. 

• Anci

Jag skulle aldrig stå ut med att ha något där nere.
  • Anci

Jag skulle aldrig stå ut med att ha något där nere.
  • Polyrytm

Det är mänskligt att vara nyfiken.

• Anonym (Tutten)

Jodå, det är väldigt enkelt. man kan även svinga upp benet över saker om man är vig som jag i alla fall är.

har inga trosor på mig idag heller för det är liksom inget som behöver hållas upp.

men så har man två stora fettklumpar sittandes mitt på
    bröstet också. Hur tror du det känns? Man får anpassa sina aktiviteter Efter sina meloner. Men finns inte sport-bh? Jooo, men har man stora så kommer man aldrig få ett 100% stöd. Springa t ex blir för guppigt. Cyklar hellre (och ja klittan gnuggas lite lätt mot vissa sadlar, det stämmer).

män har rena lyxen att få skönare sex. själv undviker jag helst för det är inte alls skönt.
  • Anonym (Tutten)
    Anonym (Kille) skrev 2013-01-30 14:35:02 följande:
    Åhh det vore så skoj. 

Tyvärr så tror jag att tjejerna skulle bli lite besvikna på känslan att vara kille o ha sex. Jag tror på allvar att tjejer har det så mycket skönare av vanligt sex.  
    Skämtar du? Hur då? många tjejer fejkar och ställer upp för er bara. sex är inte skönt.

men en vibrator på klittan verkligen maximal njutning. Men så får man undvika män för att slippa ställa upp på sex?
Svar på tråden Vill känna hur det är att vara tjej!! Onormal?