Inlägg från: Daniel back |Visa alla inlägg
  • Daniel back

Kreta 2013

Flyget är bokat!!! Resten kvar

Egen enklare info sida om vad man kan tänka på när man flyger från Skavsta. Info bygger på egen kunskap och erfarenhet, även när det gäller att hålla pengen nere.

//Daniel

www.billigtresande.n.nu/

• Svar på tråden Kreta 2013
  • Daniel back

Hallå Goffer!

Tack för att du uppskattade min enkla sida. Tanken är bara att den ska inspirera de som funderar på att åka iväg första gången och känner sig lite osäkra.

Låter bra, ert pris.

Gör man jobbet själv kan man som sagt komma undan billigare. Men man brukar få offra lite tid stället.

Hör gärna av dig med en uppdatering senare på hur resan gick med mera.

Vänligen

Daniel

• Daniel back

Ja jag bor nästan vid Skavsta så för mig är det perfekt att flyga härifrån. Tar tio minuter utGlad
    Ja gör man jobbet själv kan det vara skillanden på att få åka eller hålla sig hemma.

Goffer, anyXX, grahnkotten, uppdatera mig gärna om er resa om ni känner för det efter. Kan va skoj att höra ang boenden med mera.

Hoppas ni alla får en trevlig semester.

• Daniel back

Mina avgifter.

5215 kr flyg T/R Ryan air/Skavsta

3268 kr boende m kök, kök för att hålla i pengen. Gör en del egen mat.

Raisakis apartment, Agia MArina Chania, fått bra omdömen på nätet. Dock kan sängarna vara hårda.

8483 Summa

Mer info på:

www.billigtresande.n.nu/pagaende
  • Daniel back

Hallå Goffer!

Tack för att du skrev. Skönt att höra att Agia Marina var bra, känns som det verkar bra där när man läser runt. Men bra med en färsk rapport. Ska bli spännade, väntar ihärdigt.

Svar på tråden Kreta 2013