• bakawas

Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?

Jag har en dotter på två veckor och är osäker vilket blöjmärke som faktiskt har dem bästa blöjorna! Jag vet att det är väldigt inviduellt, men vill få en syn på vad som är bäst endå i överlag. Skicka gärna även en kommentar om varför du tkr just det märket du valde.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?
  • Apopan

(Just det, inga "och-tecken" med mobilen) up and go dagtid och pampers vanliga blöjor nattetid.

• hysteria

Jag föredrar libero men ICAs eller dom man kan köpa på city gross, (bambo?!) funkar bra. För mina barn har inte pampers funkat alls.

• BinaBurner

När sonen var nyfödd använde vi först pampers men gick över till libero då pampers ofta läckte. Nu är han snart två år och vi har använt pampers till och från men tror att passformen helt enkelt inte passar vår son för de läcker ofta nu med. Vi använder Willys egna tejpblöjor nu och de är överlägset bäst av alla vi har testat (vilket är de flesta). Om vi köper byxblöjor är det libero som gäller.

• Archandra

Med stora tjejen använde vi bara Libero eftersom Pampers läckte och gav henne röd stjärt. Med lilla tjejen är det precis tvärt om. Libero funkar inte alls utan läcker som ett såll. Hon använder alltså Pampers.

• Mercurialis

I mitt tycke är inget av dem bäst. De är likvärdiga. Och det finns även andra blöjor på marknaden som är lika bra som Libero och Pampers.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • sagström

Om jag inte minns fel är Libero det enda (stora) märke som är svanenmärkt dvs bättre för miljön vilket jag tycker är väldigt viktigt med tanke på hur många man använder. Tycker att de sitter bättre, kan vara olika på tjejer och killar men på våra döttrar har på libero varit bäst.

• Masken84

Använder pampers på dagen och libro på natten! Våran son kissar mycket på natten och sover hela natten och libro håller han torr!!

• MeNoLike

Gillade liberos bäst till mina förra barn. Nu har ja bara köpt pampers till min son, 7v för de varit billigast. Men jag tycker att de blir fyllda av kiss fort

Svar på tråden Vilket blöjmärke är bäst enligt dig?