• Werona88

Nya vänner i Göteborg

Hej!

Jag och min man samt son, 25, 27 år och snart 2 år, kommer nu under våren att flytta til Göteborg!! Stort steg för oss, speciellt då vi inte känner någon alls i stan. Jag kommer dessutom ha extremt mycket tid över då jag inte kan börja jobba/plugga förrän vi fått en dagisplats och det ser inte ut som det kommer ske förrän till hösten.

Därför vill jag nu hitta någon/flera trevliga, glada människor att slå ihjäl tid med. Självklart kommer lilleman hänga på, och han är väldig mobil av sig, dvs följer gladeligen med på det mesta, så alla typer av nya vänskaper är välkomna. Singlar, barnlösa, stressade mammor med flera barn, nyblivna föräldrar. Vad som :)

Vi är en lugn och glad familj som gärna pysslar, målar, spelar boll, bygger tåg, cyklar, badar och hittar på bus tillsammans.

Separat är jag och min man glada i film, laga mat, träna, gillar djur och natur mm.  

Hör gärna av Er!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Werona88
    alexandramariameyer skrev 2013-03-08 23:06:30 följande:
    Hej! Känns som vi är i nästintill liknande situationer, jag är nyinflyttad till Gbg - min sambo är här nerifrån men flyttat tillbaka.. Söker lite nya vänner att göra saker med eller bara vara hemma och laga en god middag.

Hör av dig,
    Alexandra
    Hej Alexandra!

Ledsen att det tagit så lång tid, är ny på FL och trodde jag skulle få ett mail när kommentarer på tråden trillade in. Men icke :)

Är ni fortfarande i krokarna?

Maria 
Svar på tråden Nya vänner i Göteborg