bf oktober 2013???
![Tungan ute Tungan ute](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif)
Å vad roligt med en magbild! :)
Börjar ni andra också bli runda och goda? Själv har jag väl redan lagt på mig en 10-12 kg, men det är inte bara på magen kan jag säga, haha! :D bilderna är från nu i vecka 25
Det är inte direkt livat i den här tråden... Och jag som har massa saker jag vill skriva om hela tiden! Blir liksom bara jag som postar, typ, haha!
Någon mer som renoverar hemma som en galning? Jag har spacklat, slipat och tapetserat om sovrummet helt själv i helgen, inte illa pinkat för en rookie gravid i vecka 31 med att fara upp och ned från stegar, kräla runt på golvet och allt vad det innebär att hänga tapet. Det blev dessutom hyffsat!
Jag har typ en känsla av att jag verkligen måste fixa om hemma inför bebis-arrival. Inte bara med barngrejer utan med allt! Någon mer som freakat ut och total gör om hemma? Förra veckan tapetserade jag och sambon om våra två hallar och jag målade om tavelramar, matsalsbord, stolar, en sittbänk... haha! Nu återstår bara att klä om stolsdynorna.
Ska även hämta spjälsäng i veckan, kommer kännas helt galet och overkligt att ha en babybädd i sovrummet! Vi ska även hämta vårt skötbord som kom med posten i fredags och sätta upp det i veckan. Det blev ett Troll väggskötbord. Hur förbereder ni er hemma?