bf oktober 2013???
På torsdag är det dags för inskrivning hos barnmorskan! Är det fler som redan varit på inskrivning?
På torsdag är det dags för inskrivning hos barnmorskan! Är det fler som redan varit på inskrivning?
Idenfors-gick allt bra? Jag ska till samma BM som med min son, det känns bra
EmiliaGK-vilken vecka är du i? Ring din BM och be att få göra ett VUL så kan du stilla din oro. Det är säkerligen inget, men alltid skönt att kolla upp det
EmiliaGK-jag har mått ganska illa fram tills nu, mår bättre sen några dagar (tack och lov). Jag har lyckats slänga en påse med kläder och däri låg mina gravbrallor, så segt! Jag använder fortfarande mina vanliga brallor men magen putar (är i vecka 9+5)
Linnelin- kan du inte hyra klänning? De måste ju kunna anpassa efter din mage?
EmiliaGK- åh vad ledsamt att höra, massa styrkekramar till dig!!
LinnElin- skönt att höra att VUL gick bra!
Jag mår äntligen mycket bättre efter att ha mått illa ganska länge. Är ganska trött på kvällarna, men då är det bara att gå och lägga sig tidigt!
Jag ska på kub den 25:e mars, efter det ska jag berätta för min chef att jag inte kommer tillbaka i augusti (är fortfarande mammaledig med min 8 månaders son). Håller tummar och tår att allt ser bra ut!
Kompismia-massa varma styrkekramar till dig, så ledsamt att höra
Angeldevil-spännande med RUL-när har du BF? Jag har BF 3 oktober och är i vecka 14+5, dvs vecka 15. Får du ett litet september barn tro?
Angeldevil- mådde illa de första 12 veckorna men ni har det släppt. Ja men kul att du har BF precis en månad (nästan) för mig!
Blir 15 månader mellan sonen och nästa bebis, blir spännande
LinnElin- har också en liten kula. Kul med lägenheten förresten
Angeldevil- inga rörelser än...sonen är vild så inte så mkt vila just nu
Angeldevil- häftigt! Halva tiden passerat nu nästan va?
Mini92- vad är det som skrämmer dig? Förlossningen är något fantastiskt (enligt mig) säg till så får du lite pepptalk
Tror det kan vara en god idé att ha koll på vilka kläder man vill ha med sig till bebisen, vilka sköna kläder man själv vill ha med sig, ha koll att kameran är laddad...resten löser sig. Mat finns på sjukhuset likaså bindor och blöjor...men kan vara skönt att ha lite koll på vad man vill ha med sig. Jag har inte packat men tvättat de kläder lilleman ska få åka hem med...det är väl typ det.