Inlägg från: angeldevil |Visa alla inlägg
  • angeldevil

bf oktober 2013???

enilorac81: kul ja :)
    Ok, då har du fullt upp redan nu ;) kännt några rörelser än?

• angeldevil

Varit på RUL och allt såg strålande ut. Bebis sparka runt och vinka och sög på tummen. Så söt. Moderkakan låg i bakväg så ja borde känna sparkar snart :)

• angeldevil

Molsey: hihi tack :)
    Ja du ska se att de går fort tills mitten av maj. Är ju redan mitten av april :)

• angeldevil

Vi har BF 8 september :) hoppas skrutten tittar ut några veckor tidigare och blir ett augusti barn :)

• angeldevil

Tror och hoppas att jag nu äntligen börjar uppfatta nåt inne i magen (vecka 22 Imon).. Men jag är inte säker för jag vet ju inte hur första rörelserna ska kännas!? Många säger att de känns som typ fisk stim, bubbel elle så, men de ja känner emellanåt känns typ som korta små muskel ryckningar under naveln. Känns som muskeln rycker till. Kan de va bebbe och innebära att ja oxå snart får känna bebis spark? *hoppas hoppas*

• angeldevil

Mitt illamående kommer och går men mest lider ja av foglossning och ischias :( knappt gå emellanåt.. Annars fint. Vecka 22 nu :)

• angeldevil

Är så glad :) nu har ja äntligen börjat känna riktigt mysiga buffar så t.o.m magen hoppar till och man ser de utåt :) riktigt livat därinne, speciellt på morgonen :) vecka 24 nu :)

• angeldevil

Idag har vi beställt vagn, babyskydd och skötbord :) längtar såå tills de kommer :)
    Hur går de för er andra? :)

• angeldevil

Då började man nationaldagen med att åka in till förlossningen efter att mått jätte dåligt igår och imorse. Lugnt va de där iaf :) men vi mår bra nu :)

• angeldevil

LinnElin: jo de är skönt :)

Vi har den spjälsängen Gulliver från Ikea. Fått den av min svägerska och den är perfekt :) så de tycker ja.
    Mysigt me lite spontan shopping :)

Svar på tråden bf oktober 2013???