Inlägg från: LivetSomSofia |Visa alla inlägg
  • LivetSomSofia

bf oktober 2013???

Jag är också i v 18!
    Tänk på leveranstider också, bra att börja titta ordentligt nu :)
    Jag köper min/vår i den butik jag jobbar i :)

• LivetSomSofia

Om du var nöjd med singen! Kolla på smile!
    Jag skulle säga att de är en tusen gånger bättre vagn än sing :)

• LivetSomSofia

Jag ska lämna in en lapp till min chef snart med allt jag ska ha så jag får ett riktigt bra pris på vagn mm:) bra att jobba där jag jobbar :P

Förövrigt så går de bra här, lillebror är en riktig sprattelgubbe:)
    Och mitt hjärta mår bra enligt ul jag var på i måndags, även min ämnesomsättning såg bra ut!
    Nu ska de bara diskuteras med läkare om vad som är bäst och skonsammast för min lilla kropp; vaginalt eller snitt.

• LivetSomSofia

Haha på tal om att handla tidigt, jag har bf 22oktober :)
    I helgen har det vart nätshopping på villervalla till bebisen, lite smått och gott :) och på tisdag blir det att beställa vagn mm. Hihi :)

• LivetSomSofia

Här blir de en brio go med tillhörande babyskydd och bas till bilen :) min kärlek :)

SmultronSöt: Jag jobbar på babyproffsen så hit me :) vad har du för behov och krav på vagnen?

• LivetSomSofia

Jag tror isåfall på emmaljungan! Tycker det är en bättre vagn än happyn!

På emmaljungan så kan du välja mellan olika chassin, de jag skulle kolla på är classic chrome och duo s chassit isåfall beroende på om du vill ha fyra fasta hjul eller två svängbara ifram :)

• LivetSomSofia

Sportchassit är sviiiintungt och stort om man jämför, otympligt tycker jag!
    Jag förstår att hon tycker crescenten är sämst, de kan inte göra barnvagnar :D de ska hålla sig till cyklar ;D jag har haft två o de var typ skit båda två!:P

• LivetSomSofia

Jag har också beställt min vagn nu, och alla tillbehör givetvis :) kommer till butiken i början av september, längtar tills jag får sätta ihop den och ge den all min kärlek som den barnvagnsnörd jag är :)

• LivetSomSofia

Slemproppen kan ju även återbildas så var de inte JÄTTE mycket så behöver det inge alls betyda att förlossningen är på g!

• LivetSomSofia

Tack så mycket :)
    Han kom en dag tidigt så ligger här
    På bb och har bf idag!

Saknar min store son något kopiöst!!!!

Svar på tråden bf oktober 2013???