• Imsdal

bf oktober 2013???

Det stämmer... Men inte tappa hoppet! Jag är helt deppig ikväll. Gråtig. Hoppas d är ett tecken!

• Imsdal

Det låter lovande för dig det har liksom kittlat till lite i tjejmagen idag. Va d så d kändes för dig med?

• Imsdal

Jag har inte känt så mkt idag:-/ börjar få ont i huvudet och lite arg av mig. Låter ju som PMS :-s

Jag ska testa imorgonbitti!

Åh vilken osis! Spara morgonkisset och testa sen när du köpt

• Imsdal

Bim på fredag(idag är d onsdag) mår illa nu på kvällen och fryser. Hoppas du har rätt!!

Börjar bli nervös för att testa.. Så rädd för besvikelsen som kommer med ett minus.

Idag på eftermiddagen gjorde d lite ont i typ 10 sekunder ovanför naveln. Kan d va nåt??

• Imsdal

Har du ingen gammal syltburk eller så? Så kan du ta med till jobbet

• Imsdal

godmorgon! attans, men jag hejar för att du får ett plus ):):) jag testade negativt igen imorse.. trodde mensen kom när jag gick till jobbet men det var bara massa flytningar :/ jag har plussat innan bim alla gånger tidigare! kan det vara så att det kan skilja sig???

• Imsdal

Bim igår.. Ingen mens ännu men jag är jättesvullen hela jag. Hm..

• Imsdal

Samma här!:( och trött.. Som fan.. Halsbränna ibland. När har du BIM?

• Imsdal
    Suethesporty skrev 2013-02-11 11:28:04 följande:
    Hade BIM i lördags så idag är det -2... Ska testa imorgon om mensen inte dyker upp! Hur går det för dig? 

har exakt samma datum som du:) testade negativt imorse igen!!:( har du testat idag?
  • Imsdal

asså är det NÅN som kan svara på denna fråga... *hoppas* jag har varit gravid 2 ggr förut. då med samma kille. då plussade jag svagt 2 dagar innan bim. nu har jag ny kille och är över bim (den va i lördags och nu är det måndag) och har ännu inte plussat och ingen mens i sikte! kan bytet av kille påverka nåt? nån så fjantig fråga kanske men jag är så förvirrad. brukar inte gå över tiden mer än nån dag:(

• Imsdal
    Suethesporty skrev 2013-02-11 17:38:50 följande:
    Nej, inte än! Vi tänkte vänta till torsdag morgon (alla -dag). Brukar du vara sen eller är din mens regelbunden?

spännande:) jag har inte sagt nåt till min kille än. vill inte glädja i onödan..haha den brukar ligga mellan 28-32 dagars intervaller men jag är ju över det nu! :/ äter som en häst.
  • Imsdal

FORTFARANDE INGEN MENS! Jag blir tokig. Supertuttar och minus på Stickan. Molvärk och grinig.

Bokat Gyn imorgon för å kolla va som händer med mig. Är mer än 1 v över tiden och d har aldrig hänt. :(

• Imsdal

OMG! Min läkare ringde mig för en timme sen och sa att jag hade ett pos grav test!!! Är så jävla chockad! Hon sa att jag är runt v 5 och det har jag unte alls räknat ut. Jippi!!

• Imsdal

Asså bara kalastuttar men har ju testat hemma själv med minus så jag var säker på att jag hade en hormonrubbbing :)

• Imsdal

Har just berättat för honom. Han blev jätteglad och lättad. Han trodde ju att jag skulle dumpa honom för jag har varit så avig på senaste tiden. Hihi

Svar på tråden bf oktober 2013???