Lindgren79 skrev 2013-06-26 21:18:34 följande:
de vart en Emmaljunga Citycross,
idag fick vi sms om att den kommit man är bra sugen å hämta den även om de är några månader innan den ska användas
LivetSomSofia skrev 2013-06-23 23:11:51 följande:
Sportchassit är sviiiintungt och stort om man jämför, otympligt tycker jag!
Jag förstår att hon tycker crescenten är sämst, de kan inte göra barnvagnar :D de ska hålla sig till cyklar ;D jag har haft två o de var typ skit båda två!:P
Mys, haha jag hade hämtat! Jag har köpt en Emmaljunga duo edge idag
Den är stor men jag älskar'n redan! (Och vi ska handla en Volvo V70så den lär få plats). Höhö det bästa var att jag lyxade till det och köpte Emmaljungas skötväska black sport eller vad den heter, tänkte först att den var lite dyr, men sen tänkte jag att vad sjutton, jag får använda den i ett par-tre år så den blir värd det
Sprang på ett annat superklipp igår när jag var ute på shoppingturné som jag måste berätta om
Och får väl börja med att säga att märkeskläder och sådant inte är speciellt viktigt för mig, kan väl vara kul med nått lite speciellt ibland men tycker verkligen att H&M, Kappahl och Lindex mm. duger gott. MEN igår... En
lien liten liten supermjuk marinblå overall i strl 54 från Hugo Boss som hade kostat 1800:- nedsatt till 550:- ! Då kunde jag inte hålla mig, och tänkte att är det en lite tjej som kommer så får det väl bli rosa halsduk och mössa till ;) Hoppas det blir ett kyligt oktober