Inlägg från: Nillann01 |Visa alla inlägg
  • Nillann01

bf oktober 2013???

Plussade i tisdags 19/2 så bf den 24 Oktober om allt går som det ska :)

• Nillann01
    Snusann skrev 2013-02-22 07:44:35 följande:
    Hur mår ni alla här inne?

Jag mår illa lite till och från, speciellt om jag är hungrig... Har även en väldig molvärk/växtvärk.

Hej!

Jag mår bara bra förutom att ja är väldigt trött å väldigt illamående till och från och lite molvärk/växtvärk och att magen känns spänd å svullen...

Hur mår nu andra?
  • Nillann01

Snusann: ha ha ja gasig är man verkligen,och går runt och små fiser ;)

Men går ju inte fisa vart som helst,ha ha

Kompismia: okej,hm har inte märkt något på mitt humör ännu men det kommer väll ;)

Har börjat synas lite på mig,är bara i v.6 idag..

Enilorac81: Okej :)

Vilken vecka är ni alla i och syns det på er?

///Nilla

• Nillann01
    enilorac81 skrev 2013-02-22 14:31:05 följande:
    Nilla- jag gick in i vecka 8+0 idag. Magen är svullen men mer pga att jag äter mer för jag är konstant hungrig

Okej :)

Då ligger du 2 veckor före,gick in i vecka 6 idag.

Ja hungrig är man hela tiden tycker jag och ibland känns det som att man inte gör annat än att äta ;) ha ha

Fast idag har jag inte varit så hungrig utan mer haft som mättnads känsla hela dagen..
  • Nillann01
    LivetSomSofia skrev 2013-02-22 17:35:33 följande:
    V 7 är jag i! De börjar synas bra mycket tycker jag :/:P

Väntar med barn nr 2...

Hm börjar synas på mig med å är bara i v.6 :p men går klä sig i lös sittande kläder ett tag till :) ha ha
  • Nillann01
    LivetSomSofia skrev 2013-02-22 20:22:22 följande

:
    Känns inte som jag har något som döljer magen! :/ har stora kläder på mig men får gå och dra i kläderna hela tiden så de ska bli slappare om magen! :D

Ha ha känner igen det där,har inte heller så myclet kläder så man kan dölja magen,så man får dra och slita lite :D ha ha
  • Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-22 20:23:43 följande:
    OMG! Min läkare ringde mig för en timme sen och sa att jag hade ett pos grav test!!! Är så jävla chockad! Hon sa att jag är runt v 5 och det har jag unte alls räknat ut. Jippi!!

Åh GRATTIS :) har du inte haft symptom mm som gjorde att du misstänkte att du är gravid?

Förstår dig,hade nig själv blivit chockad om jag inget hade vetat mm.,,

Men hur känns det nu? Har det sjukt in något?
  • Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-23 13:55:23 följande:
    Asså bara kalastuttar men har ju testat hemma själv med minus så jag var säker på att jag hade en hormonrubbbing :)

Då förstår jag att du blev chockad då du gjort negativa test hemma,å nu fick ett positivt test hos läkaren,men kan också att du testat för tidigt....

Men vad säger din kille om detta?
  • Nillann01
    Imsdal skrev 2013-02-23 18:51:12 följande:
    Har just berättat för honom. Han blev jätteglad och lättad. Han trodde ju att jag skulle dumpa honom för jag har varit så avig på senaste tiden. Hihi

Vad skönt att han tog det så bra :)

Åh stackarn,då kan jag tänka mig att han andades ut när du sa att du var gravid :) hi hi
  • Nillann01
    LinnElin skrev 2013-02-25 12:33:12 följande:
    Hej,

Hoppar in här och hoppas att det är ok. :) Plussade i fredags. Väldigt välkommet men rätt omtumlande. Hade ont i brösten i för två veckor sedan, fick lite blodblandad flytning i förra veckan och trodde att det var mensen som hade lite tuppjuck. Fick även ont på samma ställe i på utsidan av magen som jag hade när jag var gravid med dottern. I fredags kände jag ett illamående och berättade för sambon. Eftersom att vi var bortbjudna på middag på lördagen där det skulle serveras vin till maten så ville jag vara på den säkra sidan. Gjorde ett test och jag var övertygad om att det skulle vara negativt men det blev positivt. Enligt senaste mensen så är BF 25/10-13.

Grattis :)

Är det första barnet?

Jag har bf 24/10-13 enligt min senaste mens....
Svar på tråden bf oktober 2013???