• EG83

bf oktober 2013???

Planerar Glad Har vi tur så blir det en liten i slutet av 2013.

• EG83
    tjockobbe skrev 2013-01-24 17:45:11 följande:
    Plussat idag! BF, enligt diverse kalkylatorer, 6-9 oktober 2013 om det håller i sig :D
    Så glad så jag kan spricka känns det som! :D
    STORT GRATTIS :)
  • EG83
    Susssiii skrev 2013-01-25 09:18:28 följande:
    Tjockobbe : STORT GRATTIS :) Själv är jag BIM -2 Idag alltså BIM på söndag ^^ Har testat x antal grav test & alla har varit svaga plus...Ska testa med ett CB på söndag ...Så får vi se om det magiska ordet GRAVID kommer stå i rutan ^^ Men grattis än en gång :))
    Vad roligt :) Håller tummarna för att det stämmer, men det gör det säkert!
  • EG83
    harrsara skrev 2013-01-27 09:29:10 följande:
    Om allt går bra, så får jag o min pojkvän en bebis 1 oktober . Plussade i fredags :D hur går det för er och hur gamla är ni? :)
    Gratulerar :) Här väntas det otåligt på första BIM (7 februari). Första försöket på första barnet! Vi är 29 och 36. Hoppas på ett Plus snart! Glad
  • EG83
    JessPess89 skrev 2013-01-28 16:11:19 följande:
    Jag fick två starka plus i torsdags, var tvungen att göra två test för jag trodde inte att det var sant och i fredags köpte jag ytterligare ett test fast digitalt denna gång och när Gravid dök upp i rutan började jag äntligen inse att det faktiskt var sant haha :) Är helt överlycklig men kan fortfarande inte fatta att det är sant!

Jag ringde och bokade tid hos barnmorskan så det är gjort och om allt går som det ska så är BF den 1 oktober :)
    Grattis till alla er som plussat och ett stort lycka till till er andra!   
    ÅH stort grattis till dig med :)
  • EG83

Idag hände något konstigt, och lite pinsamt....fast ändå inte. Äh. Låt mig berätta istället

Sent i förmiddags så var jag på toa och hade känslan av att jag var varm i hela ansiktet. Tittade mig i spegel och jodå, lite lätt rödflammigt var det. Inte mycket men så jag kunde se det. En kollega kom in samtidigt och jag frågade henne om jag såg röd ut. Hon sa "ja lite, har du feber?" och kände på min panna för att konstatera att ja, varm var jag.

Hon frågade hur jag mådde men jag var inte varm eller febrig annars, bara varm i ansiktet liksom.

Då säger hon "Du är inte gravid då?? Så där hade min kompis strax innan hon fick reda på att hon var gravid!"

Och jag ba: "Nää det tror jag inte". Hon tittade på mig och sa "Vadå tror? Vet du inte? KAN det va så eller va?".

Skrattade bort det och gick. Faaaan jag har så dåligt pokerface... Inte för att jag vet att jag är gravid, men det KAN ju vara så. Och jag HOPPAS ju det. Men åååh, när jag väl blir graid så kommer jag ju inte kunna hålla det hemligt för nån, speciellt inte om nån frågar rätt ut som hon gjorde...

Ps. Vad tror ni om detta "symptom"?

• EG83
    tjockobbe skrev 2013-02-02 06:05:56 följande:

Oj, inte nåt som jag hört talas om iaf. Men ingenting är omöjligt känns det som :) O hoppas det har tagit sig direkt för er med :))
    Nä man vet aldrig. Men man kan ju hoppas :) Tack!
  • EG83
    crusader skrev 2013-02-03 21:10:46 följande:
    Jag och min sambo plussade förra lördagen, och har idag gått in i vecka 6. 
    Herrregud vad livet kommer förändras, men oj vad spännande det är :) 
    Vad härligt! Stort grattis :) Jag hoppas plussa kommande vecka!
  • EG83
    crusader skrev 2013-02-03 21:48:42 följande:
    Tack :) Jag håller tummarna för er! Vart i landet bor du?
    Tack själv! Jag finns i Värmland.
  • EG83
    Imsdal skrev 2013-02-04 12:24:01 följande:
    hej på er! jag har bim nu på fredag, alltså är jag på bim -5 och hoppas på ett plus! :) jag har varit gravid förut och då har jag plussat innan bim.. men jag vågar inte testa innan!! försöker hålla lugnet samt att testerna är inte det billigaste heller:-O. nån mer som BIMmar på fredag? om vi har lyckats denna månad så är det BF ca 17 oktober 2013.. hihi
    Jag har BIM på torsdag. Såå spännande! Jag skulle ha BF ca 16 oktober om det blivit nåt. Ska testa imorrn tänkte jag. Aaaaah! :D
  • EG83
    tjockobbe skrev 2013-02-04 19:39:13 följande:
    Åh så spännande! Hoppas för dig!! :)
    Tack! Men det är första försöket, så vi får  väl se om det blivit nåt!
  • EG83
    Limawij skrev 2013-02-04 20:26:38 följande:
    Fick ett plus i går efter +4 dagar. Inbokad tid på MVC i slutet av februari.
    Lika spännande denna gång som med första dottern.
    Stort grattis :)
  • EG83

Testade idag på BIM-2....inte en tillstymmelse till plus :( Men men, kanske är jag en sån som plussar sent. Annars blir det nya tag kommande månad!

• EG83

Mensen kom idag.... Ingen oktoberbebis här inte! Men förhoppningsvis novemberbebis istället!

Svar på tråden bf oktober 2013???