bf oktober 2013???
Planerar Har vi tur så blir det en liten i slutet av 2013.
Planerar Har vi tur så blir det en liten i slutet av 2013.
Idag hände något konstigt, och lite pinsamt....fast ändå inte. Äh. Låt mig berätta istället
Sent i förmiddags så var jag på toa och hade känslan av att jag var varm i hela ansiktet. Tittade mig i spegel och jodå, lite lätt rödflammigt var det. Inte mycket men så jag kunde se det. En kollega kom in samtidigt och jag frågade henne om jag såg röd ut. Hon sa "ja lite, har du feber?" och kände på min panna för att konstatera att ja, varm var jag.
Hon frågade hur jag mådde men jag var inte varm eller febrig annars, bara varm i ansiktet liksom.
Då säger hon "Du är inte gravid då?? Så där hade min kompis strax innan hon fick reda på att hon var gravid!"
Och jag ba: "Nää det tror jag inte". Hon tittade på mig och sa "Vadå tror? Vet du inte? KAN det va så eller va?".
Skrattade bort det och gick. Faaaan jag har så dåligt pokerface... Inte för att jag vet att jag är gravid, men det KAN ju vara så. Och jag HOPPAS ju det. Men åååh, när jag väl blir graid så kommer jag ju inte kunna hålla det hemligt för nån, speciellt inte om nån frågar rätt ut som hon gjorde...
Ps. Vad tror ni om detta "symptom"?
Testade idag på BIM-2....inte en tillstymmelse till plus :( Men men, kanske är jag en sån som plussar sent. Annars blir det nya tag kommande månad!
Mensen kom idag.... Ingen oktoberbebis här inte! Men förhoppningsvis novemberbebis istället!