• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Frontline
    mycketsaft skrev 2013-10-06 02:53:49 följande:
    Så det blir en riktig överraskning. Igår natt vaknade jag av att jag hade en dase i snattran så jag tänkte att jag kan överraska på ett liknande sätt, fast inget i ansiktet.
    Hmm nu måste jag in och piska frugan till att läsa detta...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • mycketsaft
    Frontline skrev 2013-10-06 02:55:10 följande:
    Hmm nu måste jag in och piska frugan till att läsa detta...

Tihi ;) Jag gillar att vakna av sådana aktiviteter eller vad man nu ska kalla det.
  • Frontline
    mycketsaft skrev 2013-10-06 02:55:57 följande:

Tihi ;) Jag gillar att vakna av sådana aktiviteter eller vad man nu ska kalla det.
    Blir aldrig väckt av detta, utan jag hör bara kan du ge välling till Rasmus
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • mycketsaft
    Frontline skrev 2013-10-06 02:57:38 följande:
    Blir aldrig väckt av detta, utan jag hör bara kan du ge välling till Rasmus
    Haha, ja det är väl det vanligaste man vaknar av, förutom gråt från  de små liven. Det händer inte så ofta att jag vaknar av penisar i ansiktet men när jag gör det är det i alla fall uppskattat :) Jag har försökt ehm.. smaka på honom när han sover men det har gått dåligt, han puttar bort mig och blir typ irriterad. Dagen efter minns han inte alls att det har hänt och så ber han mig försöka igen men än så länge har det bara misslyckats.
  • Truth
    mycketsaft skrev 2013-10-06 02:54:20 följande:
    Det är bara trevligt med lite kass humor :)
    Fy fan vad dåligt av dig! Trodde din saft var 100% i alla lägen. Men om jag ska vara ärlig, så blandade jag ut hallonsaften med blåbär i år. Barnen har inte märkt något än...
    Sanningen att säga så är det jag säger sant
  • mycketsaft
    Truth skrev 2013-10-06 03:01:35 följande:
    Fy fan vad dåligt av dig! Trodde din saft var 100% i alla lägen. Men om jag ska vara ärlig, så blandade jag ut hallonsaften med blåbär i år. Barnen har inte märkt något än...
    Åh, förlåt.. det är ju bra att du ger dem något nyttigt i alla fall :) Bara du inte råkar säga något åt dem.
  • mycketsaft
    Frontline skrev 2013-10-06 03:01:35 följande:
    HAHA            

skratta du bara!
  • mycketsaft

Nä, nu ska jag krypa ner hos karln min och hoppas på att man inte blir utkastad från sängen.

• Truth
    mycketsaft skrev 2013-10-06 03:03:10 följande:
    Åh, förlåt.. det är ju bra att du ger dem något nyttigt i alla fall :) Bara du inte råkar säga något åt dem.
    Oroa dig inte, jag spelar med ända tills de är mogna nog att inse att tomten, Gud och att alla vuxna är mogna, inte är sant...
    Sanningen att säga så är det jag säger sant
Svar på tråden "Nu är jag full..."